צילום: עיריית פ"ת

החל פרויקט פינוי בינוי במתחם שלום אש פ”ת – 750 יחידות דיור ייבנו במקום

עיריית פתח תקוה ממשיכה לקדם את הפרויקטים השונים במסגרת ההתחדשות העירונית ואתמול (שלישי) החל הצעד הראשון במימוש פרויקט הפינוי בינוי במתחם שלום אש, אשר חלק ממנו הוא המבנים ברחוב טבצ'ניק 3 (היכן שבעבר הרחוק שכן הקונסרבטוריון) שאתמול החלה הריסתם. המתחם סמוך לשכונת נווה גן מצידו האחד ולמרכז העיר מצידו השני.

למעשה במשך שנים דובר על פינוי בינוי באזור ורק לפני כשנתיים קידם ראש העיר רמי גרינברג את התכנית ושיחרר את החסמים השונים.

במסגרת הפרויקט, שמובל על ידי מינהל הנדסה והמינהלת להתחדשות עירונית – כרמים, יפונו 11 בניינים בהם 210 יח”ד, וייבנו 750 יח”ד בחמישה מגדלים בני 31 קומות.

כאמור, מדובר בחמישה מגדלי מגורים, שביניהם ייסללו שבילי מעבר להולכי רגל המייצרים קישוריות בין רחוב אורלוב לבין שטח ציבורי שיוקם בסמוך, על פני שמונה דונמים. על פי המתווה שהוסכם, התוכנית מוסיפה שטח קרקע למבנה ציבור ומגדילה את סך השטחים המותרים לבנייה, כך שניתן יהיה לבנות בו מבנה לטובת שימוש ציבורי, בנוסף לפארק רחב ידיים וסמיכות לרכבת המטרו אשר תשפר באופן משמעותי את המרחב התנועתי.

ראש העיר רמי גרינברג “מעבר לנראות, לחיזוק המבנה ולנוחות, ההתחדשות העירונית תכניס אוכלוסיות חזקות לשכונות הוותיקות ותשפר את איכות חיי התושבים. האזורים הוותיקים בעיר הם ליבה הפועם של פתח תקוה ואנחנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי שישובו להיות הגאווה של תושבי העיר. נמשיך במגמה זו במטרה לפתח את פתח תקוה ולחזק את העיר ואת התושבים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x