הידעתם? סילון מים – הפתרון האמיתי לצחצוח שיניים יסודי

מסתבר שגם אחרי שמצחצחים שיניים במברשת שיניים נשאר עוד הרבה לכלוך בין השיניים שיכול לגרום לנזקים רבים. מה עושים? כל הפרטים על סילון המים - הפתרון המושלם לצחצוח שיניים יסודי

כולנו מצחצחים שיניים עם מברשת שיניים, יש עשרות סוגים של מברשות שיניים, מברשת שיניים רגילה ופשוטה ואפילו מברשת שיניים מסיליקון שהיא גם נעימה, מנקה יסודי, פחות כואבת בחניכיים, מברשת השיניים מסילקון מותרת לשימוש בשבת.

האם צחצוח במברשת שיניים מספיק כדי לוודא שהשיניים שלנו נקיות? האם היא באמת מנקה את כל הלכלוך שיש לנו בשיניים ובפה? התשובה היא לא! צחצוח שיניים במברשת שיניים בלבד אינו מנקה את כל הלכלוך שנמצא בין השיניים ויכול לגרום לכאב ונזקים בבריאות השיניים דבר שיכול להביא אותנו בעתיד הקרוב או הרחוק לטיפול שיניים אצל רופא שיניים.

אז איך מנקים את כל הלכלוך מהפה? 

הנקיון היסודי לשניים נעשה באמצעות סילונית – סילון מים שמנקה את הלכלוך שיש לנו בשיניים. זוכרים את הביקור האחרון שלכם אצל רופא השיניים? הדבר הראשון שרופא השיניים עושה זה ניקיון של הפה באמצעות סילון מים. ועכשיו יש גם לכם אפשרות לעשות זאת מידי יום בבית – מדובר בפעולה פשוטה של דקה באמצעות פטנט סילון מים לניקוי חלל הפה.

סילון מים חשמלי לניקוי יסודי של חלל הפה היי דנט – HighDent

להזמנת מכשיר סילון מים לניקוי חלל הפה מאתר זיפי – לחצו כאן>>

להזמנת מכשיר סילון מים לניקוי חלל הפה מאתר אליאקספרס לחצו כאן>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x