הישג כפול לש”ס: ארבעה מנדטים וניצחון של מועמד המפלגה לראשות העיר רמי גרינברג

הישג עצום: מ-6700 קולות בבחירות קודמות, ש"ס זינקה לכ-13 אלף קולות בכל תושבי העיר. יו"ר ש"ס פ"ת הרב אוריאל בוסו: "התעוררנו למחרת הבחירות לבוקר חדש בפתח תקווה. ש"ס פשוט סחפה את העיר"

(צילום: נתנאל אנגל)

הישג עצום וחסר תקדים בפתח תקווה לתנועת ש”ס בראשותו של הרב אוריאל בוסו. רשימת ש”ס בראשותו זכתה בארבעה מנדטים, כאשר הגידול במספר המצביעים כפול מהבחירות שהתקיימו ב-20013.

ע”פ הנתונים הכמעט סופיים בבחירות אלו קיבלה ש”ס כ-13 אלף קולות לעומת 6700 בבחירות קודמות, זינוק שיא של מספר התומכים בתנועה שייסד מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל.

הישג נוסף בבחירות אלו היא התמיכה של ש”ס במועמדותו של רמי גרינברג לראשות העיר. היו שחשבו שמדובר בהימור מסוכן כאשר כל הישגי התנועה בעיר היו על כף המאזניים, אולם ש”ס הוכיחה פעם נוספת, שהיא מהווה את לשון המאזניים בעיר ופעם שניה ברציפות הוכח שהחלטת המפלגה היא שמכריעה את זהותו של ראש העיר. כך היה בבחירות 2013 כאשר תמכה במועמדותו של ברוורמן, ראש  העיר היוצא, וכך היום עם הניצחון המזהיר של רמי גרינברג, שש”ס היתה המפלגה החרדית והדתית היחידה שתמכה במועמדותו.

יו”ר ש”ס פ”ת הרב אוריאל בוסו אומר: “התעוררנו למחרת הבחירות לבוקר חדש בפתח תקווה. ש”ס פשוט סחפה את העיר. לקבל 13 אלף קולות בעיר כמו פתח תקווה זהו הישג עצום. אני מקבל המון טלפונים והודעות מתושבים בעיר על ההישג הגדול. אנחנו הסיעה הגדולה בעיר ויש לנו אחריות על הנהגת העיר ועל עתידה. יחד עם ראש העיר רמי גרינברג נצעיד את העיר לחמש שנים של עשיה ושגשוג. אני חייב לומר שתושבי פתח תקווה הוכיחו נאמנות מוחלטת וציות לדעת תורה. ביקורו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט”א בעיר בתחילת השבוע, ריגש ועורר את כולם. בפתח תקווה יש אחדות מופלאה בין כל חלקי הציבור הספרדי. אין שום מחלוקת ואין שום פילוג. כל רבני פתח תקווה, רבני השכונות, רבני הקהילות, רבני בתי הכנסת, כולם התייצבו מאחורי החלטת נשיא המועצת”.

לדברי הרב בוסו: “כאן המקום להודות גם לתנועות החברתיות בפתח תקווה שהבינו שש”ס היא המפלגה החברתית היחידה בעיר. החיבור של ש”ס למפלגת ‘כולנו’ בראשותו של יואל מוגמי, תנועת ‘ישי’ בראשותו של בני זהבי, התנועה החברתית של שלומי איבגי ותנועות נוספות, הוכיחו שבפעילות אמיתית ודאגה כנה וסיוע לכל אורך הקדנציה לכל תושבי העיר, ב”ה קוצרים את הפירות. אני מבטיח שהפעילות הזו תימשך גם בקדנציה הזו יחד עם הנציגים המופלאים של תנועת ש”ס, הרב אליהו גינת, הרב משה צאלח והרב אשר שוקר. את מה שהבטחנו בקדנציה הקודמת קיימנו. גם את ההבטחות של מערכת הבחירות הזו, נקיים בעז”ה במלואן”.

צילום: גבי בוטייל
צילום: גבי בוטייל
צילום: גבי בוטייל
צילום: גבי בוטייל
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x