תושב פ”ת: נתקע לי כדור בתוך האוזן

למרפאת לב העיר של 'כללית' בפתח תקווה הגיע נער בן 14 עם תלונה מוזרה – כדור שנכנס לו בטעות לאוזן. מנהלת המרפאה, ד"ר דנה פלורנטין ניסתה תחילה להוציא את הכדור באמצעות פינצטה, אך הכדור היה חלק והיה קיים סיכון שיידחף עוד פנימה

ד”ר פלורנטין החליטה להשתמש ב-Suction, צינורית אויר, בזמן שמנהלת הסיעוד,מרים רוטמן, מושכת את תנוך האוזן ומרחיבה את התעלה. ד”ר פלורנטין הכניסה את הצינורית והצמידה לכדור. בתחילה ה-SUCTION לא עזר, משום שפעל באמצעות בטרייה ובעוצמה נמוכה. למרים עלה הרעיון לחבר את המכשיר לחשמל ואז נוצר לחץ שלילי חזק מספיק כדי לשאוב את הכדור. לבסוף הצליחו למשוך אותו. דבר שחסך לנער ביקור בחדר מיון.

” לא הלך לנו בקלות, כי הכדור חלק מאוד. גם חיכו חולים ליד הדלת. אבל ריחמנו עליו, שלא יחכה כל היום בשביל שטות כזאת.אז לא נכנענו ולבסוף הצלחנו”, מספרת ד”ר פלורנטין. לנער ולאוזן שלום.

ד”ר פלורנטין מציינת כי “כלל אצבע הוא כל מה שנכנס לקופסת גפרורים- לא לקרב לאף חור בגוף. כולל באמת קיסמי אוזניים. משום שהרבה פעמים הצמר גפן נשאר בתוך האוזן, חשוב גם לא לנסות להוציא את זה העצם לבד, כי עלולים בטעות לדחוף את החפץ עמוק יותר. במיוחד לגבי חפצים שנכנסים לאף. חס וחלילה זה יכול להידחף פנימה לקנה הנשימה ואז זה ממש מסוכן.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x