(צילום: מתוך קבוצת אומנות ההורות של יועץ החינוך יצחק יונה)

הכירו: “אומנות ההורות” – קבוצת וואצאפ חינוכית

יוזמה מבורכת של יצחק יונה - תושב פתח תקווה ואיש מקצוע מתחום הייעוץ והטיפול, פותחת בפני הורים רבים הזדמנות נגישה להתנהלות נכונה מול ילדיהם

להורים שבינינו, מי מאיתנו לא נתקל בלבטים, שאלות ותהיות בנושא חינוך ילדיו?

עם התפתחות הקדמה שהביאה עמה את הרשתות החברתיות והחשיפה לעולם שלם שלא תמיד מעובד נכון על ידי הילדים, הורים רבים מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלות קיומיות בכל מה שקשור להתנהלות נכונה מול ילדיהם. הבעיה מתעצמת לאור העבודה שרבים מן ההורים טרודים בחיי היומיום ולא ממש מוצאים זמן להקדיש לדיבור יזום על הנושא – כמו על נושאים חינוכיים אחרים.

יוזמה חינוכית של תושב העיר – יצחק יונה באה לתת לכך מענה: קבוצת וואצאפ שקטה (למנהלים בלבד) שנשלחת בה הודעה לכל היותר פעם ביום. בקבוצה מעלה יצחק שאלות חינוכיות שנשאלו על ידי הורים בפרטי, עם מענה מקצועי וקצר. יצחק יונה הוא יועץ חינוכי בתיכון טכנולוגי ‘עתידים’ בתל אביב, ומקדם תהליכי הוראה בתיכון הפתח תקוואי ‘מעיין’. הוא בעל תואר בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת בר אילן ותעודת השלמת לימודים בטיפול קוגניטיבי התנהגותי מהפקולטה ללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה.

“במסגרת עבודתי כיועץ בית ספר וכמטפל רגשי”, אומר יצחק ל’פתח תקוואי’, “הגעתי למסקנה כי כל ההורים רוצים לעשות הכול למען ילדיהם, אבל טרדות הזמן והפרנסה מונעים מהם לקיים שיח עם עצמם ועם הילדים על מנת לבדוק היכן ניתן להתנהל נכון יותר מול ילדיהם. אז כמו בתחומים רבים – אין כמו מכשיר הסמארטפון בשביל להנגיש את העיסוק בתחום”. מתי אתה מוצא זמן לקרוא את השאלות של ההורים ולהגיב להם?, אנחנו שואלים. “תראה, זה בהחלט לא קל לכתוב על בסיס יומי אבל אני מקבל תגובות חיוביות מהורים וזה נותן כוח להמשיך הלאה”.

ניסיונו העשיר של יצחק בתחום החינוכי/טיפולי מסייע בידי הורים רבים להתנהל נכון יותר מול ילדיהם. יצוין, כי יומיים בלבד לאחר שנפתחה הקבוצה הראשונה היא התמלאה עד אפס מקום בהורים מכל המגזרים וכי כבר נפתחה קבוצה שניה. אנו מצרפים כאן את
הקישור להצטרפות לקבוצה השלישית שנפתחה לתועלת הורים המעוניינים להצטרף.
http://bit.ly/2X1Jp5m

“פתח תקוואי” מצרף לכם לינק לאתר האינטרנט החינוכי של יצחק יונה – שווה כניסה!
https://itzhakyona.co.il/

יצחק יונה, יועץ חינוכי ומטפל רגשי
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x