הכלב צ’יף מצטרף לצוות מדריכי הרחוב בפתח תקווה

הרשות לביטחון קהילתי גייסה לשורותיה את משה אלגרבלי קרימינולוג בהשכלתו ובוגר קורס כלבנות טיפולית ששירת כ- 30 שנה במשטרת ישראל. משה הינו מדריך מיומן ומקצועי אשר יודע להקשיב לצורכי הנערים והנערות, ובאמצעות הכלב לרתום אותם לתהליך של הקניית ביטחון עצמי, ניטרול פחדים, שליטה עצמית וחיזוק הדימוי העצמי.

למשה הצטרף הכלב צ’יף  ויחד הם מהווים צוות חדש וייחודי שהצטרף לחבורת מדריכי הרחוב של הרשות לביטחון קהילתי בניהולו של שלומי ערה. שמציין כי “אנו כל הזמן חושבים מחוץ לקופסא. זו תקופה מאתגרת בה הנוער חווה ומתמודד עם ההשלכות של הקורונה. באחד הסיורים סיפרה נערה כמה היא אוהבת להיות אצל חברה שלה בגלל הכלב שלה ואז עלה הרעיון שקיבל תמיכה ועידוד מראש העיר, לצרף כלב לצוות המדריכים יחד עם מדריך מיומן ” .

אלגרבלי הוסיף כי “באמצעות כלבים ניתן לפתור בעיה של פחדים ופוביות באופן כללי, בעיות של כישורים חברתיים, בעיות התמצאות במרחב, בעיות של ביטחון ודימוי עצמי, בעיות בשליטה עצמית ועוד.”

ראש העיר רמי גרינברג אמר “הרעיון לצרף כלב לעבודת מדריכי הרחוב עלה מהשטח ואימצנו אותו בשמחה. אני חושב שזה פרויקט ייחודי וראשוני! הכלב משמש כמתווך בין הנער/ה לבין המדריך שמבחין בניואנסים שונים דרך ההתנהלות של הנער/ה והיחס של הנער/ה לכלב. בנוסף קיימים יתרונות רבים לעבודה בכלל עם בעלי חיים ובמיוחד עם כלב שהוא בעל חיים רגיש ואוהב. אני מברך את משה וצ’יף שהצטרפו לצוות המדריכים ומבטיח שאנו נמשיך לעשות כל שנידרש לטובת בני ובנות הנוער בעיר”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x