המועצה הדתית פ”ת: במהלך השבוע הקרוב יתכנו שיבושים בפינוי הגניזה

החברה שלא זכתה במכרז פינתה את מתקני הגניזה, ובימים אלה מוצבים מתקנים חדשים. עופר אברהם מנכ"ל המועצה הדתית פ"ת: "בחלק מהמקומות כבר הוצבו המתקנים. אני מאמין שבתוך כשבוע ובסמוך לראש השנה יסיימו להציב את כל המתקנים"

(בתמונה: המתקנים החדשים שהוצבו בבית הכנסת הגדול פ”ת) 

המועצה הדתית פ”ת, יצאה לאחרונה במכרז לפינוי הגניזה ברחבי העיר. העמותה שזכתה במכרז הינה “גניזת קודש מרכזית” בראשות הרב גואל כהן אשר תחליף את העמותה היוצאת “גניזה ארצית לקודש” המנוהלת על ידי חיים זיגר שתפעלה עד כה את פינוי הגניזה בעיר.

עמותת “גניזה ארצית לקודש” שהייתה בהתקשרות עם המועצה הדתית פ”ת עד כה ולא זכתה במכרז. עם פרסומם תוצאות המכרז, החלה “גניזה ארצית לקודש” לפנות את מתקני הגניזה שלה ללא התראה מראש ולמרות שנתבקשה על ידי המועצה הדתית להמשיך בפינוי הגניזה עד לאחר חגי תשרי בתשלום מלא.

בעקבות כך נערכת המועצה הדתית יחד עם העמותה שזכתה במכרז “גניזה ארצית לקודש” להעמדת מתקנים חדשים במקום המתקנים שפונו ויתכנו שיבושים.

עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת “אנו עושים את כל המאמצים למנוע שיבושים בפינוי הגניזה. הורינו לעמותה שזכתה במכרז להציב מתקני גניזה חדשים במקום אלה שנלקחו בלי התראה מראש. ובחלק מהמקומות כבר הוצבו המתקנים. אני מאמין שבתוך כשבוע ובסמוך לראש השנה יסיימו להציב את כל המתקנים ופינוי הגניזה יתופעל על הצד הטוב ביותר”




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x