מקווה מעיין חיים. צילום: דוד צוברי

המועצה הדתית פ”ת: בשורה לנשות הדר גנים והסביבה – מקווה מעיין חיים נפתח מחדש

לאחר סגירת המקווה לפני כחודש לטובת שיפוץ יסודי של בורות הטבילה במקווה המפואר 'מעיין חיים' בשכונת הדר גנים בעיר יפתח שוב החל ממחר - ערב שבת פרשת 'עקב' 19.8.22

כזכור המקווה החדש והמפואר ברחוב מנחם בגין פינת רחוב חזן בשכונת הדר גנים בעיר. חשוב לציין כי מדובר במקווה עם נגישות מלאה בהתאם לתקן חוק הנגישות וחניה פרטית במקום. בחודשים האחרונים נבדקו בורות הטבילה והתגלה צורך לשפצם, השיפוץ נעשה בליווי הלכתי של הרב רוזנברג בן ציון והרב זיאת עזרא, וכן בור טבילה לפי שיטת חב”ד עם כל ההידורים בפיקוחו של הרב מעדנלה פרידמן רב חב”ד בהדר גנים.

במקום פועל גם מקווה כלים נגיש שיהיה פתוח מידי יום עד כחצי שעה לפני שקיעת החמה.

יצויין כי עם הקמתו של המקווה הותקנה במקום מערכת חדשנית של חברת ‘מקווה-טק’ על מנת להבטיח ניקיון יסודי וטיהור של מי המקווה מחיידקים, נגיפים ובקטריות, המאפשרת טבילה ללא חשש מנגיף הקורונה.

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ”ת: “שמח לבשר לציבור על פתיחתו המחודשת של מקווה מעיין חיים אותו פוקדות אלפי תושבות העיר מידי חודש, נמשיך להשקיע בשיפוץ והקמת מקוואות בכדי לתת מענה לכלל תושבות העיר. אני מודה לשותפים לדרך מנכ”ל המועצה מר עופר אברהם על הליווי המקצועי בניהול הפרויקט, למנהלת מחלקת מקוואות הגב שושי יוסף וליו”ר וועדת המקוואות הגב’ הדס קופר שלוסברג על שיתוף הפעולה והדאגה לציבור הנשים בעיר ולכל חברי וחברות המועצה הדתית על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x