המועצה הדתית פ”ת: טבילה בטוחה – רשימת המקוואות עם מרחב מוגן

בעקבות המצב הביטחוני וירי הטילים והחשש מהגעה למקוואות, המועצה הדתית פ"ת בראשות ראובן יוסופוב מפרסמת את רשימת המקוואות עם מרחב מוגן לעת הצורך

ירי הטילים אל עבר המרכז ופגיעת הטיל בפתח תקווה בשבוע שעבר גרם לחשש מהגעה למקוואות, במועצה הדתית פ”ת קיבלו לאחרונה לא מעט פניות היכן יש בעיר מקוואות ממוגנים, ומדגישים כי בעיר קיימים 7 מקוואות אשר בהם מרחב מוגן.

רשימת המקוואות בהם מרחב מוגן תיקני:
מקווה עמישב, ברחוב שבט גד 4, מקווה כפר גנים רח’ העצמאות 6, מקווה נווה גן, אסירי ציון א’, מקווה מעיין חיים – הדר גנים מנחם בגין 30, מקווה השופטים השופטים 18, מקווה מוסטבוי מוסטבוי, מקווה כפר אברהם שמואל הנגיד 1.

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ”ת “בעקבות המתיחות בימים האחרונים, והכרזת שר הביטחון על מצב מיוחד בעורף, חשוב להדגיש כי פעילות המקוואות הוגדרה על ידי השר לשירותי דת כחיונית בהתאם להגבלות. בהתאם לכך 7 מקוואות עם מרחב מוגן פתוחים לרווחת הציבור. אני מודה לראש העיר רמי גרינברג על הסיוע בהקמה של מקוואות נוספים בעיר, למנכ”ל המועצה עופר אברהם על שיתוף הפעולה המקצועי, למנהלת מחלקת המקוואות, ליו”ר ועדת המקוואות וחברות ועדת המקוואות במועצה, ולעובדות המסורות שנותנות מענה לתושבות העיר מידי יום”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x