מקווה מעיין חיים - צילום: באדיבות המועצה

המועצה הדתית פ”ת משדרגת ומשפצת את המקוואות בעיר

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ"ת: "אנו משקיעים רבות בשיפוץ ושדרוג המקוואות מכל הבחינות במטרה לאפשר לציבור הנשים בעיר את הנוחות וההידור המקסימלי והכל מתקציבה השוטף של המועצה הדתית"

מקווה מעיין גנים ברחוב מנחם בגין

לפני כחודש החל שיפוץ וטיפול בבורות הטבילה, במקווה המפואר’ מעיין חיים’ בשכונת הדר גנים בעיר. המקווה יהיה פתוח שוב לרווחת הציבור במהלך השבוע הבא. תצא הודעה נפרדת.

בשורה לתושבי עמישב – המקווה הוותיק ישופץ בעלות של כ 2 מיליון שקלים

בנוסף מקווה עמישב – שבט גד הוותיק שנבנה לפני כ 25 שנה וגודלו כ 300 מ”ר, זקוק לשיפוץ יסודי והמועצה החליטה להשקיע בשיפוץ של כ 2 מיליון שקלים, מחצית מהסכום מהתקציב השוטף והשאר מכספי תרומות. בכדי לא לסגור את המקווה בתקופת השיפוץ ולאפשר טבילה במקום, בשלב הראשון שופץ המקווה הקטן הצמוד למקום ובו בור טבילה אחד, שיפוצו צפוי להסתיים בשבועות הקרובים ולאחר מכן ייסגר המקווה הגדול ויוחל בשיפוץ המקווה הגדול. במסגרתו תוחלף כל הקרמיקה, כלים סניטריים, דלתות, מערכת מיזוג אוויר, מערכת החשמל. כמו כן יוספו חדרי הכנה מהירה דבר שיקל מאוד על שהות הטובלות במקום.

מקווה העצמאות כפ”ג

העיריה בראשותו של רמי גרינברג לקחה על עצמה את השיפוץ המקווה, הזקוק לשיפוץ יסודי. המועצה הדתית העבירה לעירייה כתב כמויות ותוכנית שיפוץ יסודי של המקווה וממתינים להתחלת השיפוץ.

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ”ת: “אנו משקיעים רבות בשיפוץ ושדרוג המקוואות מכל הבחינות במטרה לאפשר לציבור הנשים בעיר את הנוחות המרבית וההידור מקסימלי. המועצה הדתית תמשיך להשקיע ולהנגיש את שירותי הדת לכל תושבי העיר בלי יוצא מן הכלל. אני מודה לשותפים לדרך מנכ”ל המועצה מר עופר אברהם על הליווי המקצועי בניהול הפרויקט, ליו”ר וועדת המקוואות הגב’ הדס קופר שלוסברג על העצות והדאגה לשיפור שירותי הדת לציבור הנשים בעיר ולכל חברי וחברות המועצה הדתית על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר”

מקווה חליפי לתקופת השיפוץ במקווה עמישב. ראש המועצה הדתית בשטח עוקב מקרוב אחר העבודות
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x