מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

המיני סדרות הטובות ביותר של העשור החולף

צילום: PIAXBAY

תרבות הצפייה בטלוויזיה משתנה בעשור האחרון וכיום כולנו צופים בסדרות וסרטים באמצעות שירותי הסטרימינג, וכמובן נהנים מבינג’ נפלא עם המשפחה או החברים בסופי שבוע ובערבים פנויים. לפעמים אנו מחפשים סדרות קצרות (מיני סדרות או סדרות עם מספר קטן של פרקים) כחלופה אטרקטיבית לסדרות הארוכות הנמשכות מספר עונות וכוללות פרקים רבים, ובעשור האחרון יש לא מעט מיני סדרות מומלצות ואיכותיות שחובה לצפון בהן.

כדי לצפות במיני סדרות טובות וליהנות מבינג’ יחסית קצר, כדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה שלכם סדרות כמו צ’רנוביל, שרלוק, לות’ר ועוד. ניתן לצפות בכל המיני סדרות באמצעות שירות הסטרימינג של סטינגטיוי. לפניכם הרשימה של המיני סדרות הטובות ביותר ששודרו בעשור החולף.

צ’רנוביל

מיני סדרה מעולה בת חמישה פרקים בלבד, בכיכובם של סטלאן סקארסגארד, אמילי ווטסון וג’ארד האריס. הסדרה המצוינת הופקה על ידי HBO ורשת SKY. העלילה עוקבת אחר הנשים והגברים שהקריבו את חייהם למען הצלת אירופה מהקטסטרופה המאיימת של האסון הגרעיני, תוך כדי התמודדות עם גורמים שניסו להסתיר את מימדי האסון והסכנה, וחרף דיס אינפורמציה קשה מצד גורמים וחוקרים ממשלתיים.

לות’ר

מיני סדרת פשע ומשטרה בריטית העוקבת אחר ג’ון לות’ר, בלש משטרה אנגלי בעייתי אך מבריק, שאינו בוחל למתוח את גבולות החוק כדי לפענח מקרים שונים וכדי להציל חיים. במהלך הפרקים השונים הבלש מתמודד עם רוצחים אפלים ומקרי רצח קשים לפענוח. במקביל לעבודתו הוא נאלץ להתמודד עם אובדן אנשים קרובים אליו בדרכים מסתוריות, והוא מנסה גם להצית מחדש את אש האהבה עם פרודתו.

שרלוק

מיני סדרה מצליחה מבית BBC, יש ארבע עונות ובכל עונה שלושה פרקים בלבד, כל פרק כשעה וחצי. זהו עיבוד עדכני, מודרני ומלהיב לדמותו המופלאה של הבלש הידוע שרלוק הולמס, על פי סדרת הספרים הבלשית של הסופר ארתור קונאן דויל. את דמותו של שרלוק מגלם השחקן בנדיקט קמברבאץ’, ובנוסף משחקי לצדו מרטין פרימן המגלם את דמותו של דוקטור ווטסון.

המרגל

מיני סדרה צרפתית טובה ואיכותית בת 6 פרקים, הדוברת בעיקר אנגלית. הסדרה עוקבת אחר חייו המרתקים של אלי כהן, המרגל הישראלי בסוריה שנלכד והוצא להורג. את הסדרה ביים גידי רייף, ואת דמותו של אלי הכן מגלם השחקן סשה ברון כהן.

קוורי

מיני סדרה בת שמונה פרקים העשויה היטב ומתארת מציאות קשה ומייאשת. זו סדרה דרמה מתח ופשע העוקבת אחר סיפורו של חייל מארינס בשם מאק קונווי, החוזר לביתו ב-1972 לאחר המלחמה בווייטנאם. מאק השב לביתו בממפיס מורחק מכל האנשים שאהב ומנודה על ידי הציבור הרחב, בעודו מתמודד עם חוויות קשות מווייטנאם. לבסוף הוא מצטרף לרשת רוצחים שכירים והופך לצלף מקצועי המשרת אותם ביעילות.

הפסיפיק

מיני סדרה בת עשרה פרקים מבית HBO, זו סדרת מופת על מלחמת העולם ה-II, בהפקה של סטיבן שפילברג, טום הנקס וגארי גוצ’מן. הסדרה עוקבת אחר חיילי חיל הנחתים האמריקאי במהלך הקרבות באוקיינוס השקט.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x