צילום: דוברות המשטרה

המשטרה קנסה חולה קורונה מאומת מפ”ת, שהגיע למקווה בעיר שהופעל בניגוד להנחיות

השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר והוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 ₪."

עם תחילת הסגר, ביום שישי בשעה 14:00, נסגרו מקוואות הגברים ומקוואות הנשים נותרו פתוחים בהתאם להנחיות המדינה ומשרד הבריאות.

בתוך כך, גורמי האכיפה בעיריית פתח תקווה ווידאו את סגירת מקוואות הגברים ברחבי העיר ובתוכן גם מקווה בשכונת הדר גנים. למרות ההנחיות הברורות בנושא, קומץ תושבים פרץ במהלך החג למקווה והשתמש בו. העירייה נערכה לקראת ראש השנה בכוחות אכיפה מתוגברים, מה שאיפשר בתוך זמן קצר להגיע למקום ולבצע אכיפה כנגד התושבים שפרצו למקווה בניגוד לחוק.

עם הגעת הכוחות למקום בעיצומו של החג, התברר לפקחים כי אחד מהפורצים הינו חולה קורונה מאומת שהיה מודע לכך שהינו חולה מאומת ובכל זאת הגיע למקום בחברת אנשים נוספים. בהתאם להנחיות המקווה ננעל שוב ובצורה יסודית, בהתאם לכללים והתושבים ששהו בו בניגוד לחוק יקנסו ויפתחו נגדם הליכים משפטיים.

מהמשטרה נמסר: “היום התקבל במשטרת ישראל דיווח על גברים שהגיעו לטבול במקווה גברים ברח’ מנחם בגין בפ”ת. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר טובלים במקווה וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות האוסרות על שימוש במקוואות לגברים. השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר והוא נקנס בדו”ח ע”ס 5,000 ₪.”

מעיריית פתח תקווה נמסר “העירייה תפעל באחריות ונחישות כדי לאכוף את הנחיות הסגר ולא תאפשר זילות בהנחיות שמסכנת את הביראות של כלל הציבור. למקווה המדובר מגיעים גם תושבים מבוגרים והעובדה כי חולה קורונה מאומת מרשה לעצמו להגיע למקום ולהסתובב בסמוך אליהם למעשה חורץ את גורלם.

נציין כי העירייה באמצעות המועצה הדתית נערכה לקראת חגי תשרי והושקעו הרבה אמצעים ותקציבים בכדי לתת מענה למתפללים בצורה מבוקרת ובטוחה, כך נעשה בכל רחבי העיר ובצורה חסרת תקדים ולשביעות הרצון של כלל הציבור.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x