תמונת פח הכתום בנפח של 2.5 קוב. צילום: עיריית פתח תקווה

המשך פריסת הפח הכתום בשכונות העיר בהם צמודי קרקע רבים

עיריית פתח תקוה בשיתוף פעולה עם תאגיד מחזור האריזות 'תמיר' תציב עשרות פחים כתומים ברחבי העיר המיועדים לאיסוף פסולת אריזות

הפחים הכתומים מצטרפים לאמצעי ההפרדה הקיימים בפתח תקוה לרווחתם של תושבי העיר, על מנת שיוכלו באופן מיטבי להמשיך ולהפריד את הפסולת הביתית לפחים השונים: פסולת אריזות פלסטיק מכל סוג וגודל, קרטוני משקה ואריזות מתכת לפח הכתום, אריזות זכוכית  לפח הסגול, ניירות וקרטונים דקים לפח הכחול, בקבוקי משקה גדולים למחזוריות וקרטונים גדולים לקרטוניה.

פסולת האריזות מהפחים הכתומים תיאסף בימי פינוי ייעודיים ותועבר למתקן המיון בראשון לציון, בו תמוין לשבעה סוגי חומרים נפרדים: 3 סוגים שונים של פלסטיק, מתכת, קרטוני משקה, קרטון ופלסטיק מעורב.

ראש העיר רמי גרינברג “מעל 85% מפסולת האריזות מהפחים הכתומים בעיר מועברת למחזור במפעלי מחזור ברחבי הארץ וחוזרת אלינו כמוצר חדש. פתח תקוה ממשיכה ביתר שאת בפעילות המחזור והשמירה על ניקיון העיר ופועלת להגברת המודעות להפרדת פסולת איכותית לרבות פסולת אריזות שמושלכת למיכל הכתום. אני קורא לכולם להצטרף למהפכת המיחזור ולקחת חלק בשמירה על הקיימות ואיכות הסביבה, אנו רואים את שינויי מזג האוויר בעולם ומבינים כמה השמירה על כדור הארץ משפיעה על כל אחד ואחת מאיתנו.”

כיום בעיר מוצבים 4,400 מיכלי 360 ליטר, לכמות זו מתווספים כעת כ-60 מיכלים כתומים  מונפים, בנפח של 2.5 קוב. אלו  יוצבו במרחבים ציבוריים ברחבי העיר, במיוחד בשכונות בהם יש צמודי קרקע רבים ואין אפשרות להציב מיכל כתום לכל בית. השכונות שבהם יוצבו בשלב זה המתקנים הינם: נווה עוז, קריית אלון,  יוספטל  ושעריה.

לקראת שנת 2022  יתווספו בעיר עוד כ-800 מיכלי 360 ליטר, וכן כ-60 מיכלים כתומים מונפים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x