שלומי שטרן - מתוך הקורס אורגן אונליין

הנעימה של הקיץ – חדש: קורסי מוזיקה דיגיטליים ללימוד עצמאי ומהנה

יש לכם חלום ללמוד מוזיקה? רוצים ליהנות מלימוד חוויתי, מקצועי, זמין וגמיש? לתת לילדים שלכם את האפשרות ללמוד לנגן מבלי לצאת מהבית? כדאי שתכירו את קורסי המוזיקה של שלומי שטרן: לימוד גיטרה ואורגן, בדרך חווייתית ומהנה ובעיקר - בזמן שנוח לכם בשיטה מהפכנית ללימוד מוזיקה

ללמוד לנגן על גיטרה או אורגן, זה כבר לא חלום..

שלומי שטרן, מוזיקאי אומן, מנטור ובעל תואר בפסיכולוגיה, משיק בימים אלו 2 קורסים דיגטליים ייחודיים ללימוד גיטרה ואורגן, בשיטה ברורה, קלה ונגישה ללימוד מכל מקום ובכל זמן.

עם הידע הרב שצבר בעולמות המוסיקה והפסיכולוגיה, פיתח שלומי שטרן שיטה ייחודית ללימוד נגינה על גיטרה ואורגן. בעזרת השיטה ניתן לרכוש ולהבין את החומר המוסיקלי בקלות גם ללא רקע ונסיון בנגינה קודמת. את כל הידע הרב שברשותו, גיבש שלומי שטרן אל 2 קורסים דיגיטליים ייחודיים שמעניקים לכל אחד, בכל גיל ובכל מקום וזמן את האפשרות להגשים חלום ופשוט לדעת לנגן.

אז מה מיוחד כ”כ בקורס אורגן אונליין ובקורס גיטרה אונליין של שלומי שטרן?

בקורסים תלמדו כל מה שצריך לדעת כדי להיכנס לעולם המוזיקה וההרמוניהכגון: שיפור הקואורדינאציה והמוטוריקה ע”י שינוי מוטוריקות כדי לשמור על רצף נגינת קצב של השיר.  קריאת האקורדים וטיפים נרחבים למוטיבציה לתרגול ולנגינה שבסוף הקורסים, תצליחו לבצע שירים בדרך השיטה הייחודית ובאמצעות מיומנות אישית שלכם תוכלו להגיע לרמה גבוהה של כל נגינה. בנוסף במסגרת הקורס אתם מקבלים גם ליווי ותמיכה וחוברת סיכום ותרגול עפ” סדר השיעורים להחדרת חומר הלמידה הקורס מחולק לשיעורים ברורים ומובנים ובכל שיעור לומדים כמה נושאים חדשים. רכישת הקורס היא חד פעמית ופתוחה לכל החיים, כך שבכל רגע נתון ניתן ללמוד ממנה שוב ושוב, על פי קצב הלמידה הרלוונטי. בנוסף, ניתן ללמוד ממנה יחד עם כל המשפחה.

שלומי שטרן: ” במהלך השנים פגשתי אנשים רבים שחלומם היה לנגן , וזיהיתי את הקושי שלהם להגשים את החלום אם מהבחינ הלימודית,אם מבחינת תיאום הזמנים ועד להשקעה הכספית הנדרשת לשם כ.   לפני כשנה עלה הרעיון ליצור קורס ללימודי נגינה מושקע וחדשני שינגיש בצורה ברורה, שלב אחרי שלב את התוכן הלימודי, ע”י שיטה מיוחדת שפיתחתי שמנגישה את הכלים לכולם.
מחקרים רבים מראים שלמידת מוזיקה משפרת את תפקוד המח, מונעת התפתחות של מחלת האלצהיימר, משפרת את הריכוז, את הזיכרון, את הביטחון עצמי ואת המיומנות לתכנון צעדים.  ביצועים קואורדינטיביים מהווים בסיס לכל תנועה של האדם ולהתפתחות התנועה. ואני מזמין את כולם ליהנות מהאפשרות להגשים חלום בצורה הכי נעימה שיש.”

להרשמה לקורס אורגן אונליין>>

להרשמה לקורס גיטרה אונליין>>

לפרטים נוספים ושאלות לשלומי שטרן מנחה הקורס חייגו או שלחו וואטספ: 050-691-3700 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x