הסקר הגדול של פתח תקוואי: לו היו נערכות היום הבחירות למי הייתם מצביעים?

מתוך הבנה כי הגוש הדתי חרדי בפתח תקווה הוא לשון המאזניים והמכריע בבחירות כאן בפתח תקווה. אנו באתר פתח תקוואי מזמינים אתכם הגולשים החרדים והדתיים להשתתף בסקר הגדול ולענות על כמה שאלות

שלוש שנים מאז נערכו הבחירות האחרונות בעיר פתח תקווה שהיו סוערות במיוחד. בעוד כשנתיים יצאו הפתח תקוואים לבחור את ראש העיר הבא וחברי המועצה.

בבחירות האחרונות הגוש הדתי חרדי בפתח תקווה הכריע את דמותו של ראש העיר לאחר שבסבב הראשון תמכו החרדים באורי אוהד ובסבב השני החליטו לתמוך באיציק ברוורמן, נבחר ברוורמן לראשות העיר.

מתוך הבנה כי הגוש הדתי חרדי בפתח תקווה הוא לשון המאזניים והמכריע בבחירות כאן בפתח תקווה. אנו באתר פתח תקוואי מזמינים אתכם הגולשים החרדים והדתיים להשתתף בסקר הגדול.

בסקר בין הייתר השאלות הבאות: לו היו מתקיימות הבחירות היום למי הייתם מצביעים לראשות העיר: איציק ברוומן, אורי אוהב, רמי גרינברג או למועמד אחר? שאלה נוספת: לאזו מפלגה בגוש הדתי חרדי הייתם נותנים את קולכם: ש”ס, יהדות התורה או הבית היהודי? שאלה נוספת: האם תרצו לראות מפלגת חזית דתית מאוחדת? ומי הוא הנציג/ה הטוב/ה ביותר מחברי/ות המועצה החרדים והדתיים הדואג ביותר לציבור?

ענו עכשיו על הסקר הגדול של פתח תקוה ⇓

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שסניק
7 years ago

מי זה פרידמן הזה??

Anonymous
7 years ago

רק הטוב ינצח

משה
7 years ago

אני לגרינברג הוא אדם מוצלח וגם ליכודניק

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

3
0
Would love your thoughts, please comment.x