צילום: עיריית פתח תקווה

העירייה קיימה ישיבת הערכת מצב בנושא הקורונה

הבוקר (א') קיים ראש העיר רמי גרינברג ישיבת הערכת מצב באולם שרת יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים בעירייה. במהלך הישיבה ביקש ראש העיר להגביר את מערך האכיפה והפיקוח בכל המרחב העירוני, לרבות חנויות, קניונים, בתי כנסת, תחבורה ציבורית ועוד.

הגברת האכיפה והפיקוח יעשו במטרה לחדד בקרב הציבור את החשיבות בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות על מנת למנוע עד כמה שניתן את התפשטות נגיף הקורונה.

ראש העיר רמי גרינברג “אנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו כלפי תושבים שלא יקפידו על הנחיות משרד הבריאות ויסכנו את עצמם ואת הסובבים אותם. נתגבר באופן משמעותי את מספר הפקחים שיסיירו ברחבי העיר, בכל המרחבים הציבורים, כולל בגינות וברחוב ובמקביל נגביר את ההסברה”.

צוות פיקוח של אגף רישוי עסקים יסייר גם הוא בחנויות, במרכולים, בקניונים ובבתי עסק ברחבי העיר ויוודא כי בעלי העסקים שומרים על הנחיות התו הסגול. בעלי עסקים שלא יקפידו על ההנחיות ייקנסו!

ראש עיריית פתח תקווה גרינברג “הציבור מתבקש לגלות אחריות אישית ולהקפיד על עטיית מסכות, שמירת מרחק ורחיצת ידיים לעיתים מזומנות. הקפדה על ההנחיות אלו היא הדרך היחידה להימנע את התפשטות נגיף הקורונה. אני מזכיר לכולם שהקורונה עדיין כאן ואין פה מקום לשאננות ורפיון בהקפדה על ההנחיות!”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x