מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

הפסולת שתגרום לכם להרוויח המון כסף

FREEPIK

חומר הגלם המכונה פסולת מהסיבה שהוא דומה לאבק או לכלוך. הוא נוצר בתהליך זיקוק זהב ובכל תעשיית מיחזור המתכות. אנשי עסקים, אנשים פרטיים בעלי מקצוע וכו משתמשים בתהליך זה.
מה שמבדיל פסולת מסוג זה לבין הפסולת שאנו מכירים בשגרת חיינו, שזה פסולת זה שווה המון המו כסף ובהחלט לא כדאי לזרוק אותו לפח.

אז למי בעצם מתאים תהליך זה?

כידוע לא מעט בעלי מקצוע משתמשים במתכות יקרות. נוכל למצוא אותו בצורתו הטבעית מהסיבה שלא מתקשר כימית לחומרים אחרים. הזהב מוליך זהב גבוה וזו אכן מעלה בשבילו כי הוא עמיד בפני קורוזיה. מה שגורם לרצות לעבוד איתו בקרב בעלי מקצוע.
נשתמש בתהליך זיקוק כסף ועוד מתכות על מנת שבעלי העסקים ימכרו את שאריות הייצור שלהם שאין להם עוד שימוש בהם.
כך בעצם אותם בעלי העסקים יוכלו לחסוך כסף. נקבל תוצר גולמי וטהור שניתן לעשות בו שימוש שני חוזר וכל זה בזכות תהליך הזיקוק. זה והתהליך שוברים כסף וזהב.

אילו תעשיות משתמשות בזהב בתדירות גבוהה:

רפואת שיניים
ברפואת השיניים יש שימוש גבוהה במתכות אצילות. הכתרים שמכילים פלדיום ובעיקר זהב הקיים בכל מיני כמויות.
נמצא אחוז גבוה ביותר של זהב בכתר החרסינה המגיע לכ- 90 אחוזים. יש כיפת מתכת שיש בה אחוז זהב גבוה.

יצרני אלקטרוניקה
שימוש רחב מאוד בתחום האלקטרוניקה והם מנצלים היטב את הסגולות הרבות שקיימות למתכות אלו. נוכל למצוא את הזהב ברכיבים אלקטרוניים, במחזרי אודיו מצופים זהב ומגעים חשמליים.
נמצא גם זהב פלאפונים ובכבלים למחשב. גם במכשירים הסלולריים שלנו קיימים כסף וזהב ואפילו בארה”ב מושלכים לפח עלות של כ60 מילון דולר. וזה חבל מאוד. יש שימוש בלתי פוסק בזהב ברכיבים אלקטרוניים ע”י היצרנים מהסיבה שהם נמצאים כמעט בכל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בקיימים סביבנו.

צורפות ועיצוב תכשיטים
זוהי התעשייה העיקרית שמשתמשת בזהב על בסיס יומי כי הצורפים מייצרים פסולת בכמויות גדולות. עוד דברים שיכולים להפוך לזהב מזוקק וממוחזר הם: חומרי עזר, שימוש בסוגרים, אבק ניסור, ועוד שאריות שאין בהם עוד שימוש. באמצעות תהליך זה ניתן להשתמש שוב למטרת עיצוב תכשיטים נוספים ובנוסף גם לחסוך כסף.

לסיכום,

אפשר לעזור לחסוך ליצרנים שלנו עלויות כשהם ירצו לקנות זהב, על ידי כך שימחזרו שאריות ייצור או של המוצרים שהם לא תקינים שיש בפנים זהב. ערך הכסף משאריות הייצור יפיק ערך רב של כסף ביעילות ושקיפות וכל זה בתהליך נוח ובטוח.
בנוסף אני זוכים לשמור על איכות הסביבה וביתרון נוסף שהוא חיסכון כסף רב.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x