צילום: יניב שמידט

הפעילה המצטיינת המחוזית: תהילה ברמן, תלמידת אולפנת אמית ישורון פתח תקווה

'אות הפעיל המצטיין' המחוזי מטעם מינהל חברה ונוער מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת תשפ"ד, הוענק לתהילה ברמן, תלמידת אולפנת אמית ישורון פתח תקוה.

בנימוקי הזכיה נכתב כי תהילה הובילה את אשכול המש”צים וניהלה את קורס תלתן של השל”ח ותרמה רבות להצלחת התחום באולפנה. בזכותה, הפכה האולפנה להיות ‘בית” למפגשים של פעילי השל”ח, דתיים ושאינם דתיים. בנוסף, מילאה תהילה תפקידים שונים במסגרת מועצת התלמידות, כולל תפקיד היו”ר במשך שנתיים.

בתגובה לזכיה, אמרה תהילה ברמן: “אני מאוד מתרגשת על קבלת הפרס, זה עזר לי להוכיח לעצמי שהכל אפשרי ומה שהיה נראה כל כך רחוק ומאתגר בעבר, הוא לגמרי אפשרי ואפשר גם להמשיך לעוף עם זה קדימה. החוויה לעמוד יחד עם עוד בני נוער שעשו ועושים דברים מדהימים ומשמעותיים עבור הקהילה נותנת לי תקווה וידיעה שהעולם לא רק בעתיד יהיה טוב יותר אלא כבר עכשיו הוא הופך יותר טוב בזכותם של בני הנוער שלא מוותרים, שעובדים קשה למען מטרות חשובות ולמען החברה והקהילה”.

מבשרת יעקבס, מנהלת אולפנת אמית ישורון: “חלק משמעותי במערך פיתוח המנהיגות באולפנית שייך לפעילות השל”ח בהובלתה של המורה מילכה. קבוצה של למעלה מחמישים תלמידות מתנדבות כמש”ציות ופש”ציות. הן עוברות הכשרה, מדריכות את הטיולים השנתיים בחט”ב ויוזמות התנדבויות ופעילויות. אנו גאים בתפקיד שתהילה ברמן מילאה בהובלת קבוצת המש”ציות, בניהול קורס סיוון ובהפיכת אולפנת אמית ישורון לבית לכל פעילי השל”ח במחוז, ושמחים על הדוגמא שהיא מהווה עבורנו”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x