מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

הפתרון הטכנולוגי של העסקים המצליחים בארץ

תמונה: FREEPIK

מי שמרים טלפון לחברת ביטוח גדולה, בנק או רשת קמעונאית מובילה, כנראה לא יודע שמאחורי החוויה החלקה עומדת טכנולוגיה ישראלית מתוחכמת. בעוד שרוב העסקים עדיין מתמודדים עם מרכזיות מיושנות ומערכות טלפוניה מסורבלות, החברות המובילות כבר עברו לליגה אחרת. הן הבינו שבעידן הדיגיטלי, המוקד הטלפוני הוא לא רק ערוץ שירות – הוא כלי אסטרטגי שיכול להכפיל מכירות או לחסל אותן. והסוד? פתרון טכנולוגי לעסקים שמשנה את כללי המשחק.

פתרונות טכנולוגיים לעסקים

נשכח מהמרכזיות הישנות עם הכפתורים המבלבלים. הפתרונות הטכנולוגיים המודרניים לעסקים הם ענן, בינה מלאכותית ואוטומציה חכמה. מדובר במערכות שלומדות את דפוסי השיחות, מזהות לקוחות VIP באופן אוטומטי ומנתבות אותם ישירות לנציג הבכיר. המערכות החכמות יודעות לנבא עומסים, להקצות משאבים בזמן אמת ולספק דוחות מפורטים על כל אינטראקציה.

העסקים שאימצו את הטכנולוגיה החדשה מדווחים על קפיצה של עשרות אחוזים בשביעות רצון לקוחות.
שירותי ניתוב והפניית שיחות מתקדמים מאפשרים ללקוח להגיע ליעד בלי לעבור דרך תפריטים אינסופיים. המערכת מזהה את מספר הטלפון, יודעת מה ההיסטוריה שלו, ומנתבת אותו ישירות למחלקה הרלוונטית. התוצאה? פחות זמן המתנה, פחות תסכול, יותר מכירות.

מה זה מוקד טלפוני לעסקים

מוקד טלפוני לעסקים זה מרכז פיקוד טכנולוגי שמנהל מאות אם לא אלפי אינטראקציות ביום (בהתאם לגודל העסק), מנתח דאטה בזמן אמת ומייצר תובנות עסקיות קריטיות.  הטכנולוגיה החדשה הופכת כל נציג לסופר-נציג. על המסך שלו מופיעה כל ההיסטוריה של הלקוח, המוצרים שקנה, הבעיות שהיו לו, ובחלק מהמקרים אפילו המצב הרוח שלו על סמך ניתוח טון הדיבור.  פתרונות טכנולוגיים משולבים עבור מוקד טלפוני כוללים אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM, ERP ואפילו רשתות חברתיות. הנציג רואה הכל, יודע הכל, ויכול לתת שירות מדויק ומהיר.

חדשנות ישראלית

הסטארט-אפ ניישן לא מפספס את המהפכה הזו. חברות ישראליות מפתחות טכנולוגיות פורצות דרך שמאומצות על ידי ענקיות בינלאומיות. מערכות שמבינות עברית מדוברת עם כל הסלנג והניואנסים, בוטים חכמים שעונים על שאלות פשוטות ומשחררים את הנציגים למשימות מורכבות, וכלי ניתוח שחוזים בעיות לפני שהן קורות.

החדשנות הישראלית לא עוצרת בטכנולוגיה. היא כוללת גישה שונה לחוויית הלקוח – פחות פורמלית, יותר אישית, עם הומור ישראלי אופייני. המערכות החכמות יודעות להתאים את הטון והסגנון ללקוח הספציפי. דובר רוסית? המערכת תעביר אותו לנציג דובר רוסית. לקוח מבוגר? הקצב יהיה איטי יותר והסבלנות אינסופית.

המספרים שמדברים בעד עצמם

המהפכה כבר כאן. בנקים מובילים מדווחים על חיסכון של מיליוני שקלים בשנה. חברות ביטוח מצליחות לטפל בכפליים מספר הפניות עם אותו מספר נציגים. רשתות קמעונאות הופכות את המוקד ממרכז עלות למרכז רווח. והעסקים הקטנים? הם מקבלים גישה לטכנולוגיה שפעם הייתה שמורה רק לענקים, במודל ענן גמיש ובמחיר שפוי.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים