הקואליציה בפ”ת: אורנה דוידאי מצטרפת לקואליציה של רמי גרינברג

אורנה דוידאי, סגנית ראש העיר לשעבר וחברת סיעת 'מחוברים' מצטרפת לקואליציה של ראש העיר רמי גרינברג. דוידאי תהיה אחראית על הנשים, בריאות ומתנס יוספטל. דוידאי ל'פתח תקוואי': "מודה לראש העיר רמי גרינברג על האמון". כל הפרטים

(צילום: סלי פארג’) 

בשורה לציבור הנשים בפתח תקווה חברת סיעת מחוברים אורנה דוידאי בכר מצטרפת לקואליציה של ראש העיר פ”ת רמי גרינברג.

דוידאי תחזיק בתיק הנשים, תיק בריאות ותשמש גם כיו”ר מתנ”ס יוספטל בפתח תקווה. כזכור, דוידאי בקדנציה הקודמת הייתה סגנית ראש עיר בקואליציה של ראש העיר פ”ת לשעבר, איציק ברוורמן. בסוף הקדנציה לאחר שלא צירף אותה לרשימת “אכפ”ת” חברה אל עו”ד איתי שונשיין ויחד הם הקימו את רשימת ‘מחוברים’.

בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ אמרה דוידאי “אני שמחה שראש העיר רמי גרינברג נתן לי את האמון, אני שמחה שהוא מעריך את מה שעשיתי לציבור הנשים בקדנציה הקודמת ואני אעשה הכל כדי להצדיק את האמון המלא שלו בי למען נשות העיר. אני שמחה גם לקבל את תחום הבריאות, עבדתי שנים בתחום הבריאות ויש לי שלושה תארים בתחום. לגבי מתנ”ס יוספטל, זו השכונה שאני גרה בה ומאוד חשוב לי לעזור”.

בנוגע לסיעת מחוברים אומרת דוידאי בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ “אני כרגע עוברת לקואליציה, אני מודה לאיתי שונשיין על כל הדרך הנפלאה שעברנו יחד”.

עד כה בקואליציה של גרינברג 14 חברים יחד עם רשימתו התחדשות – 5 מושבים, יש עתיד עם 4 מושבים, ש”ס עם 4 מושבים וכעת דוידאי. סה”כ 14 מושבים. להרכבת קואליציה גרינברג זקוק ל 15 חברי מועצה בלבד. כפי שדווח בפתח תקוואי, לא מן הנמנע כי בימים הקורבים יצרפו לקואליציה של גרינברג חברי מועצה נוספים שהיו במפלגות אחרות גם כאלו שלא תמכו בו בבחירות לראשות העיר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נורית ששון
4 years ago

נשות פתח תקוה זכו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x