הקואליציה העירונית בראשות ברוורמן מעלה את הארנונה

גורם המקורב לברוומן: לא שמעתי את רמי גרינברג פורש מתפקידו כעוזר ראש העיר אוחיון כאשר אוחיון העלה ארנונה

חברי מועצת העיר פתח תקווה קיבלו לאחרונה מסמך לקראת הצבעה בישיבת מועצת העיר הקרובה ב 26.6 על העלאת הארנונה לתושבי פתח תקווה.

על פי המסמך יעלו תעריפי הארנונה בקרוב ב 1.77%. במסמך שהוגש לחברי הנהלת העיר נכתב “העלאה זו היא בהתאם לעדכון השנתי שנקבע בנוסחה בחוק ההסדרים במשק המדינה”.

<a href=
עיריית פתח תקווה מעלה את הארנונה" width="515" height="809" /> המסמך שקיבלו חברי המועצה

לעומת זאת טוען חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, רמי גרינברג כי העלאת מחירי הארנונה ב 1.77% התאם לעדכון השנתי שנקבע בחוק ההסדרים אינו בגדר חובה ולמעשה העירייה אינה מחויבת לעלות את הארנונה. בשיחה עם פתח תקוואי אמר גרינברג “הרבה רשויות לא רק שלא העלו את ההצמדה למדד אלא גם הפחיתו. כי בתירוץ הזה הם מנסים לעבוד על הציבור. מה גם שמשרד הפנים בניגוד לעבר כבר שנתיים לא מחייב להצמיד את מחירי הארנונה למדד”.

רמי גרינברג
חבר מועצת העיר רמי גרינברג

גרינברג הוסיף כי ” ברוורמן במקביל לעושק התושבים מבזבז מיליונים על מינויים פוליטיים ויחסי ציבור מיותרים ולא מעניק לתושבים את השרותים הנחוצים האמיתיים”

מנגד גורם המקורב לראש העיר ברוורמן אמר ל’פתח תקוואי’: “האופוזיציה הקטנה, ובמיוחד צדוק בן משה ורמי גרינברג, מייצרת מהומות חינם. מפריע להם שהעיר מתנהלת טוב יותר בהרבה מאשר בשנים שקדמו.

בנוסף, לא שמעתי את רמי גרינברג פורש מתפקידו כעוזר ראש העיר אוחיון כאשר אוחיון העלה ארנונה בהעלאות משמעותיות יותר.
כל בר דעת מבין שמחירי השוק עולים. מחירי הספקים. מחירי הקבלנים. ואפילו שכר אלפי עובדי העיריה שמקבלים הצמדה ותוספת ותק. הצמדה ועדכון מחיר זה מחוייב המציאות. אף על פי כן ראש העיר ברוורמן לא העלה ארנונה אלא עידכן בלבד.”

לדברי הגורם מדובר בסכום מגוחך וזניח למשפחה. בית של 100 מ’ר, יוסיף פחות מ 90 ש”ח בשנתי בממוצע, שזה פחות מ 7 ש”ח לחודש. האם זו העלאה?.

ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן
ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן

מעיריית פתח תקווה נמסר ל’פתח תקוואי’: הארנונה למגורים נקבעת ע”י משרד הפנים ולא ע”י העירייה. מאז כניסתו של ראש העיר יצחק ברוורמן לתפקידו, העירייה בראשותו לא העלתה את תעריף הארנונה, אלא בוצע עדכון שנתי כמחויב מחוק ההסדרים.

יודגש כי לאורך השנים נהגו חלק מהנהלות העיר להעלות את הארנונה, בנוסף לעדכון האוטומטי אך עם כניסתו החליט ראש העיר לא להעלות את תעריף הארנונה על אף שהעיר נטולת מענקים ומתמודדת עם צרכים ודרישות עצומים בהיקפם, כראוי לעיר החמישית בגודלה בישראל.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
8 years ago

כמה קל להיות ראש עיר. התקציב חורג ולא מנוהל? אין בעיה נגבה יותר מהלקוחות השבויים.

משה
7 years ago

רמי גרינברג צודק במאה אחוז מצעדים לו תושבי פתח תקוה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x