הקופיקס של הפארם: גוד פארם השיקה סניף במרכז פתח תקווה

הסניף החדש שממוקם ברחוב שטמפפר 13 במרכז העיר, יתפרס על פני 170 מ"ר, כ- 40% גדול יותר מסניף ת"א, ויציע מגוון מוצרים מעולמות הפארם במחיר של עד 10 ₪

המהפכה נמשכת ומגיעה גם לפ”ת: רשת “גוד פארם” (Good Pharm), המציעה מגוון רחב של מוצרים ומותגים מעולמות הפארם, הנמכרים במחיר של עד עשרה שקלים, השיקה השבוע (ב’) את הסניף השני של הרשת בעיר פתח תקווה.

הסניף החדש יתפרס על פני 170 מ”ר, והוא גדול בכ- 40% מהסניף בתל אביב ועל כן יציע מגוון רחב אף יותר של מוצרים חדשים שנכנסו לרשת. הסניף ממוקם במרכז העיר, ברחוב שטמפפר 13, אשר ידוע כאחד מהרחובות בהם נתוני המסחר והמכירות לחנויות רחוב הינם מהגבוהים בארץ. הסניף צפוי לספק ביו היתר את תושבי שכונות שיפר, נווה גן, שכונת כפר אברהם, תקומה, קריית הרב סלומון, אזור קרול ועין גנים ונמצא בקרבת השוק.

בהשקת הסניף נכח גם ראש עיריית פ”ת, מר איציק ברוורמן, אשר סייע ליזמי הרשת, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, במציאת המיקום זאת מתוך אמונה כי העיר זקוקה לבשורה הצרכנית שמביאה עימה ‘גוד פארם’.

העיר פתח תקווה נחשבת לאחת מהערים החזקות במסחר רחוב בישראל ואכן, לאחר בחינה מדוקדקת של מספר רב של מיקומים בעיר אשר הוצעו ליזמים נבחר המיקום ברחוב שטמפפר. פתיחת הסניף במיקומו זה מדגישה את אמונתה של הרשת במסחר רחוב ולא בקניונים מתוך תפיסה של שכ”ד נמוך והורדת עלויות אשר מתגלגלות לצרכן במחירים הסופיים של המוצרים.

איציק ברוורמן, ראש עיריית פ”ת: “העיר פתח תקוה מקדמת בברכה את כניסתה של רשת גוד פארם לעיר. היום בפני הצרכנים קיימות אפשרויות רבות לצריכת מוצרים ואני סמוך ובטוח כי כל בית משכיל לעשות את החשבון לצריכה המיטבית עבורו. אנו שמחים על פתיחתה של כל רשת המציעה מוצרים ראויים במחירים אטרקטיביים ומברכת על היוזמה האטרקטיבית של היזמים הצעירים”.

אדם פרידלר ואוהד סנדלר, יזמים ושותפים ברשת “גוד פארם”: “אנחנו גאים ונרגשים להביא את בשורת המחירים המהפכנית של ‘גוד פארם’ גם לתושבי פ”ת ומודים לראש העיר מר איציק ברוורמן על הסיוע והליווי הצמוד שלו במציאת המיקום ברחוב שטמפפר. מאז פתיחת הרשת צירפנו עוד עשרות תכשירים ומותגים מוכרים לפורטפוליו המוצרים, אשר נמכרים ברובם בגדלים הרגילים ובמחיר של עד 10 ₪ בלבד. בימים אלו אנו מנהלים מו”מ לקראת פתיחתם של סניפים נוספים במרכזי הערים הגדולות בישראל”.

הסניף יפעל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-21:00 וביום ו’ בין השעות 08:30-16:00 ולא ייפתח בשבת.

 






Booking.com

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x