צילום: דוברות המשטרה

הקיץ, חיבוק חם משוטרי פתח תקווה לבני הנוער שבסיכון

משטרת ישראל חרטה על דגלה והגדירה כאחת מהמשימות בעלת החשיבות הגדולה ביותר, להגביר ולחזק את הקשר והאמון בין משטרת ישראל לבין הקהילה בכלל והדור של בני הנוער בפרט.

מזה 8 שנים מפעילה משטרת ישראל את תוכנית מיל”ה – תכנית חברתית מניעתית לנוער בסיכון בראשית אירועי עבריינותו כשהמטרה היא להוציאם מהסביבה העבריינית ולשלבם בעשייה חברית נורמטיבית. במהלך השנים התקיימו למעלה מ – 1000 תוכניות מיל”ה בכל הארץ בהם השתתפו למעלה מ 19 אלף בני נוער, בנים ובנות. רבות ממשתתפי התוכנית סיימו בהצלחה, התגייסו לצה”ל ולמשטרה והשתלבו בחיי חברה נורמטיבים.

השנה משטרת ישראל שמה דגש על תקופת הקיץ, בה לחלק ניכר מבני הנוער שבסיכון אין יכולת להשתלב במסגרות חינוכיות וחלקם נגררים לפעילות פלילית.

בתחנת משטרת פתח תקווה נפתחה תוכנית מיל”ה בהשתתפות 20 בני נוער. התוכנית כוללת מפגשים ופעילויות חינוכיות, ערכיות וחוויתיות. המפגשים נועדו לייצר קרבה והיכרות טובה יותר של בני הנוער ומשפחותיהם עם השוטרים והשוטרות, קיום מפגשים עם ערך היסטורי וקשר למורשת של המדינה וההיסטוריה.

שיאו של האירוע מתוכנן במפגש של כלל בני הנוער בוגרי התוכנית עם מפכ”ל המשטרה וסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה במכללה הלאומית ללימודי משטרה בבית שמש.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x