הרב הגאון ישראל שרעבי, רב שכונות שעריה ומחנה יהודה קיבל אות יקיר העיר פ”ת

בשבוע שעבר נערך טקס יקירי העיר לשנת 2017 של העיר פתח תקווה: בין מקבלי האות השנה הגאון הרב ישראל שרעבי רב שכונות שעריה ומחנה יהודה בפ"ת

באירוע מיוחד בהיכל התרבות בפ”ת הוענק אות יקיר העיר ל-16 בני העיר שנבחרו בגין פועלם הרב ותרומתם למען הקהילה והחברה השתתפו ראש העיר איציק ברוורמן, יו”ר הועדה יעקב בן שמחון, סגן רה”ע הרב אוריאל בוסו, סגן רה”ע איתי שונשיין, מ”מ רה”ע איציק דיעי, חברי מועצה, יקירי העיר הוותיקים, אורחים וכמובן משפחות היקירים.

בין יקירי העיר פ”ת, נמצא גם רב שכונות שעריה ומחנה יהודה בפתח תקווה, הרב הגאון ישראל שרעבי. 

מ”מ ראש העיר הרב אוריאל בוסו בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ ״הרב ישראל שרעבי שליט׳א הינו אחד מדמויות שורשי ומסמרי היהדות בעיר פתח תקוה ב 40 שנה האחרונות, ללא ספק כבוד הוא לעיר לייקר את דמותו ופועליו, הייתה לי הזכות כחבר בוועדת יקיר העיר לפעול להבחרו שהחליטה פה אחד להוקיר את הרב ומשפחתו״

יו”ר ועדת יקירי העיר חבר המועצה יעקב בן שמחון אמר “שנים שאני מכהן כיו”ר הוועדה לבחירת יקירי העיר, ובכל פעם אני מתפעל מהיקף העשייה, מהאישיות השופעת של המתנדבים, מתרומתם לחברה, ובעיקר מהצניעות והענווה. עשייה בצנעה – שלא על מנת לקבל פרס. אני מודה לחבריי לוועדה ומוקיר את תרומתם ופועלם של יקיר העיר לשנת 2017 וכמובן את תרומתם של כל יקירי העיר לדורותיהם”.

ראש העיר איציק ברוורמן אמר בדבריו “מתן אות יקיר העיר הינו מהלך סמלי המציין את הכרת הרשות והערכתה הרבה לתושבי העיר אשר תורמים ממרצם ומזמנם למען הכלל, שלא על מנת לקבל תמורה. הנתינה לאורך השנים למען הציבור, כל איש ואישה בפועלם למען הקהילה והחברה בה הם פעלו, הינה נתינה ללא גבולות וללא תנאי. יש בנתינה זו, עוצמה רבה הממלאת את הנותן בסיפוק ובשמחה, ואת המקבל ממלאת נתינה זו באושר ובמשמעות נוספת לחיים. העשייה למען הזולת הינה בעלת משמעות נוספת מעצם היותה דוגמא ומופת לדורות הבאים, לילדים ולנוער, הלומדים חשיבותה של נתינה שלא לשם תמורה”.

הרשימה המלאה של יקירי העיר פ”ת לשנת 2017:

  1. הרב ישראל שרעבי
  2. אורה כנר
  3. אריאל מרקוס
  4. גברי לוי
  5. דוד הגר
  6. דליה בנארויה
  7. ד”ר טומי שיינפלד
  8. יגאל ברגמן
  9. יצחק יצחקוב
  10. יצחק עופרי
  11. מטילדה פרייפלד
  12. מיכאל דלמן
  13. משה מאירי
  14. צביה לבובי
  15. שי לביא
  16. שמאי עציוני
צילום: יוני בארי. דוברות עירית פ”ת

 


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x