הרב מימון שושן מכניס את המזוזות והתפילין לכל בית בישראל

השאיפה המרכזית בפרויקט הייתה ליצור מחיר נגיש יותר בלי להתפשר על האיכות. ואכן, מהרגע שהוסרו כל עלויות ההובלה, התיווך ופערי הרווח של חנויות היודאיקה, המחיר נעשה נגיש בהרבה

אין פריטים שמגלמים בתוכם את ההוויה היהודית בצורה טהורה כמו המזוזות והתפילין. רבים מאיתנו מקבלים תפילין לבר מצווה, עבור חלקנו זו הפעם האחרונה שנראה אותו. לאלו מאיתנו שמניחים תפילין כל יום, ידוע עד כמה מחירי התפילין הופכים אותו להשקעה מורכבת מאוד. על מנת לספק תשמישי קדושה נגישים יותר ולהכניס את עבודות הסת”ם אל כל בית יהודי, הקים הרב מימון שושן את “קודש נט” ויצר פרויקט המהווה מהפכה של ממש. שמענו את השמועות והחלטנו ללמוד יותר על הרב שושן ועל המפעל העצום שהתחיל על מנת להפוך מזוזות ותפילין לבר מצווה לנגישים מאי פעם.

מיהו הרב מימון שושן?

במשך מעל שני עשורים עובד הרב מימון שושן כסופר סת”ם אשר עבר הכשרה והסמכה על ידי הרבנות הראשית ובמקביל, ניהל עסקים פעילים בפתח תקווה. מאז ומעולם, טרדה את מנוחתו של הרב העובדה כי תשמישי הקדושה היסודיים ביותר, ששומרי תורה ומצוות עושים בהם שימוש יום-יומי, מסופקים לציבור בעלויות כל כך גבוהות. עבור בתים רבים בישראל, מדובר באחד מהפריטים יקרי הערך ביותר שברשותם. על מנת להפוך מזוזות ותפילין לשווים לכל כיס, גייס הרב שושן את כל ניסיונו בעולם העסקים על מנת להפחית את עלויות תשמישי הקדושה. כך החל המיזם “קודש נט” המאפשר לרכוש תשמישי קדושה ברכישה ישירה מהיצרן ללא עלויות גורמים מתווכים.

מחיר משתלם – לא זול

השאיפה המרכזית בפרויקט הייתה ליצור מחיר נגיש יותר בלי להתפשר על האיכות. ואכן, מהרגע שהוסרו כל עלויות ההובלה, התיווך ופערי הרווח של חנויות היודאיקה, המחיר נעשה נגיש בהרבה. הרב מימון שושן מספק את תשמישי הקדושה בכשרות מהודרת ומאפשר לכל שומרי המצוות – ממסורתיים ועד לחרדים – לרכוש תפילין לבר מצווה מהודרים או תפילין של יום-יום, קלפי מזוזות ושאר תשמישי קדושה במחירים חסרי תקדים. תושבי העיר פתח תקווה נהנים כבר תקופה משירות זה וכיום הוא נגיש בפריסה ארצית. ההזמנה נעשית באיסוף עצמי או בתיאום משלוח בדואר רשום או על ידי שליח עד הבית.

היתרון הנוסף שברכישה ישירה

כשאנו נכנסים לחנות לתשמישי קדושה, אנו מסתמכים רק על מילתו של המוכר. איננו יודעים בוודאות מאיפה הגיעו אלינו הפריטים, איזו עבודה הושקעה ומן הסתם, לא נוכל למצוא בוודאות בדיוק את מה שחיפשנו. היתרון העיקרי ברכישה ישירה היא שיש לנו תקשורת ישירה עם היצרן. משמעות הדבר היא שניתן גם לבצע הזמנות בהתאמה אישית. הרב שושן מספק ייעוץ מקצועי ומכין ערכות בר מצווה מותאמות באופן אישי. ניתן ללמוד דרכו על כל העבודה שהושקעה והחומרה ההלכתית שבה הוא נוקט בעת הכנת הקלף. כך לצד האיכות הגבוהה והמחירים הנגישים, יש לנו גם כתובת מקצועית ומושכלת לכל רכישה מטעם איש מקצוע רב ניסיון.

כל מה שנחוץ לילדך לטובת קבלת עול מצוות

ב”קודש נט” מציע הרב שושן מגוון ערכות נוחות לשימוש. ניתן להשיג ערכות בר מצווה מהודרות או פשוטות, כולל מגוון עזרים ותוספים שיסייעו ביום המיוחד. ניתן גם להשיג ערכה למזוזה הכוללות בתים במגוון עיצובים, קלף במלאכת מחשבת ותחת הלכות מחמירות ומתקן להדבקה על המשקוף.

עם זאת, הרב שושן אינו מציע רק פריטים ומוצרים. ללקוחות שמעוניינים בכך, מציע הרב גם ליווי של חתני בר מצווה אל הטקס בכותל. זהו פרויקט מבטיח שיש בכוחו לקרב את כל מגזרי העם היהודי ולהחזיק בבית את עמודי היסוד של אורח החיים היהודי במחיר משתלם יותר מזה שהורגלת אליו עד כה.

לאתר קודש נט>>

קודש נט באינסטגרם>>

קודש נט בפייסבוק>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x