סוף למשבר: החל הרישום למעונות היום בפתח תקווה

הרישום החל בעקבות חתימה על הסכם לשיפור מערך מעונות היום שנחתם אתמול (ב') ביו ראשי הארגונים ומשרדי האוצר והכלכלה. הרישום יסתיים ב 15/6

ראשי הארגונים המפעילים מעונות יום הודיעו כי ההרשמה למעונות היום שבפיקוח נפתחת היום, יום ג’ 31/5 ותסתיים ביום ג’ ה- 15/6. הודעתם של הארגונים באה בעקבות חתימה על הסכם לשיפור מערך מעונות היום שנחתם הבוקר ביו ראשי הארגונים ומשרדי האוצר והכלכלה.

מאת Noamfurer - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=27722201
צילום: Noamfurer  

במסגרת ההסכמות הוחלט כי יוקם צוות משימה משותף לארגונים ולמשרדי הכלכלה והאוצר שידון בשלושת החודשים הקרובים בנושאים המהותיים לקידום מערך מעונות היום לגיל הרך, ובכללם מעמד ושכר המטפלות, שיפור הבטיחות והתקינה, הגדלת היצע מעונות היום ועוד. בנוסף, סוכם על תקציב חירום של 60 מלש״ח שיועבר בשנת 2016 המיועד לאפשר את פתיחת שנה”ל תשע״ז כסדרה והעמדת תקציב נוסף של 50 מלש״ח נוספים בשנים 2016-17.

במסגרת דיון בועדת הכספים אתמול, תמך יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני בראשי הארגונים ואמר כי בכוונתו לעקוב אחר התנהלות הצוות שהוקם ולוודא כי יושקעו התקציבים הנדרשים לשיפור החינוך לגיל הרך. בין חברי ועדת הכספים היתה הסכמה כי נושא החינוך לגיל הרך הינו משימה לאומית.

ראשי הארגונים המפעילים את מעונות היום – ויצו, נעמ”ת, אמונה, נאות מרגלית, נשי חרות, המועצה האזורית מטה בנימין, מעונות היום בית יעקב והמועצה האזורית הר חברון – אמרו הבוקר: “אנחנו שמחים כי סוף סוף ניתן לפתוח את ההרשמה למעונות היום. אנחנו יודעים שההורים היו במתח רב בתקופה האחרונה ובחוסר ודאות ומודים להם על התמיכה במאבק החשוב. אנו מצפים להמשך קידום החינוך לגיל הרך במסגרת הועדה המשותפת ומקווים שתוצאות עבודתה תהינה משמעותיות ויובילו לשינוי במערך החינוך לגיל הרך לטובתן של מאות אלפי משפחות בישראל”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סחטיין על פתח תקוואי שתרם לסיום המשבר
8 years ago

סחטיין!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x