השבת: “מזהירי השבת” בהפגנת מחאה על קדושת השבת במרכז העיר

מזהירי השבת בפ"ת מיסודו של הרב ברוך שמעון סלומון זצ"ל בהפגנת מחאה השבת במרכז העיר בעקבות חילולי השבת: מארגני המחאה קוראים לכלל ציבור שומרי השבת בעיר להשתתף בזעקת השבת

במסגרת הפעילות השוטפת של ארגון “מזהירי שבת” מתקיימת תורנות מידי שבוע על ידי שתי קבוצות המונות כל אחת כשני פעילים אשר עוברים בין החנויות ומזהירים על סגירת החנויות לפני כניסת השבת.

השבת פרשת בלק יקיים הארגון הפגנת מחאה וקבלת שבת מול קיוסק “שלהבת” בכיכר המייסדים בפתח תקווה. על פי מארגני המחאה מדובר במקום אשר מסרב כבר שנים לסגור את העסק בכניסת השבת ובשבועות האחרונים היה פתוח עד לשעות המאוחרות בערב שבת. במסגרת המחאה תתקיים קבלת שבת במקום בשעה 19:55 ברחובה של עיר. ולאחר מכן תפילת ערבית של שבת בבית כנסת הגדול.

מזהירי השבת - <a href=פתח תקווה" width="884" height="1234" />

מארגני המחאה אמרו בשיחה אמרו בשיחה עם ל”פתח תקוואי” “אנחנו קוראים לו לנהוג כמו עסקים אחרים בעיר שקיבלו על עצמם מרצונם הטוב לסוגר את העסק בשבת.”

כמו כן היום הופצו (ו) כרוזים בשכונת גני הדר על ידי הארגון המבשרים על סיום המערכה ברשת שפע שוק ועל הניצחון של מאבק השבת נגד הרשת הריבוע הכחול שהיו לה חמישים חנויות פתוחות בשבת – על ידי פשיטת הרגל העל טבעית ומכירת החנות ליינות ביתן. מארגון מזהירי השבת נמסר כי “משפחות רבות שהדירו עצמם מהמקום יוכלו עתה לערוך את הקניות במקום”.

שפע שוק פתח תקווה
המודעה שהופצה בעקבות שפע שוק
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

5 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תושב כואב
8 years ago

כל הכבוד לדוד בן פזי לפחות יש מישהו שאכפת לו גם מהשבת בעיר פ”ת ולא רק לרצות את ראשי העיר!!!!

אליהו
8 years ago

מי זה בן פזי? קשור לחוג חתם סופר?

ישמח
8 years ago

ישמחו במלכותך שומרי שבת וקוראי עונג, עם מקדשי שביעי כולם ישבעו ויתענגו מטובך….

מתפלל
8 years ago

לפני כמה שנים השתתפתי במחאה כזו בשוק הברון הירש ליד המצבה. היה פשוט קידוש ה איך הפגינו בנועם. בעל המקום יצא וקיים הידברות עם המוחאים. לא צריך להרדם בשמירה, צריך להציף את הבעיה הזו כי זה מתחיל לטפטך לאט לאט. יש עוד כמה מקומות שפתוחים בעיר בשבת והציבור שלנו יושב ושותק. (אני לא בא בטענות על הציבור כאשר ראשיו שותקים שתיקה רועמת מהאינטרסים שלהם. במקום להצטלם השכם והערב באירועים שונים בעיר מוטב שידאגו לצרכיו האמיתיים של ציבור שומרי התורה בעיר!)

פיקח
8 years ago

משועממים!!!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

5
0
Would love your thoughts, please comment.x