מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

השכרת רכב לסופ”ש קצר – כל מה שרציתם לדעת

צילום: אפרת השכרת רכב

סוף השבוע הוא הזמן המתאים והטוב ביותר לטיולים ונסיעות ברחבי הארץ. מה יותר כיף מלהיכנס לרכב הפרטי ולנסוע לפיקניק יפה ביער, ללילה בחוף, או לסוף שבוע מפנק בצימר? לצערנו, בשנים האחרונות החזקת רכב בישראל נעשית יקרה יותר ויותר, ועבור אנשים מסוימים היא בלתי אפשרית. ישנם גם מקרים בהם רכב פרטי אחד בבית לא מספיק לצרכים של כולם. במקרים אלו, אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא השכרת רכב למספר ימים. אז מהם הקשיים הנוספים שקשורים במחסור ברכב והיתרונות של השכרת רכב לטווח קצר? מהן האפשרויות העומדות לפניכם? ולמה חברה המתמחה בנושא השכרת רכבים היא הפתרון עבורכם?

השכרה של רכב לסוף שבוע

ברור שכאשר אנחנו רוצים להיות עצמאיים, במיוחד אם אין לנו רכב משלנו, כדאי לנו לשכור רכב למספר ימים, אבל למה דווקא להחליט על רכב להשכרה גם כשיש רכב נוסף בבית? כאמור, פעמים רבות הרכב הפרטי אינו מספיק לכולם מבחינת המקום לנוסעים ולציוד שיש לקחת. כמו כן, אם אחד מבני המשפחה רוצה לקחת את הרכב לסוף השבוע, הדבר לרוב לא יהיה אפשרי.   של רכב לסוף שבוע הופכת את הטיול לקל ונוח, ועם פחות לחץ להחזיר את הרכב בדיוק בשעה שבן משפחה נוסף צריך אותו.

מה עושים במקרה בו הרכב קטן מדי עבור ציוד שאתם רוצים להביא אתכם לטיול או לצורך קניות שאתם מתכננים לבצע? מה אם אתם רוצים לקחת אתכם חברים או בני משפחה נוספים או שפשוט לא מתחשק לכם לשבת בצפיפות? ובכן, במצב כזה, ניתן לפנות לחברה להשכרת רכב על מנת לשכור רכב 7 מקומות לסוף שבוע שיפתור לכם את הבעיה.

צילום: אפרת השכרת רכב

יתרונות בהשכרת רכב 7 מקומות

אם כבר מדברים על רכב 7 מקומות להשכרה שמתאים לצורך ספציפי, לחברת ההשכרה, אפרת השכרת רכב, יש מגוון רכבים להציע לכם, כגון: רכב מיני – שעלות ההשכרה שלו אינה גבוהה ומציאת חניה הופכת למשימה קלה יותר, במיוחד בעיר צפופה כמו בת”א; רכב SUV להשכרה – המתאים לטיול בשטח; רכב יוקרתי להשכרה – כדי להתפנק ואפשרויות רבות נוספות. במקרה בו אתם רוצים רכב של יצרן ספציפי אתם יכולים פשוט לחפש ברשת ואפילו דגם ספציפי כגון השכרת קיה פיקנטו או רכב אחר.

העלות של ביטוח רכב מושכר בישראל גם ככה מהגבוהות בעולם המערבי, וכך גם בכל הנוגע לביטוחים נוספים. מה קורה במקרה בו חוזר נהג צעיר מהצבא ורוצה לבלות? במקרה כזה, השכרה של רכב יכולה להיות משתלמת וזולה יותר מרכישה של פוליסה לנהג נוסף, יחד עם זאת מרבית חברות השכרת הרכב אינן ישכירו ויבטחו נהג חדש או צעיר כנהגים.

כל אלה הן רק חלק מהסיבות להשכרת רכב לסופ”ש, ואם תחשבו על זה לרגע, יש יתרונות רבים נוספים, כגון: אין צורך לנקות את הרכב מכל שאריות הבמבה במושבים האחוריים, הרכב עם שנת ייצור לא רחוקה, האחריות הניתנת לכם והבטיחות שמלווה אתכם לאורך כל הדרך.

מחפשים רכב להשכרה לכל מטרה ולכל תקופת זמן? בקרו באתר אפרת השכרת רכב

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x