צילום: לשכת הדובר

השרה לשוויון חברתי: “משרדי תמך רבות בפעולות ובפרויקטים עירוניים”

השרה לשוויון חברתי, חה"כ גילה גמליאל, ביקרה היום (יום ב') בלשכת ראש העיר, רמי גרינברג

ראש העיר רמי גרינברג, קיבל את פניה בחום רב: “אנו מוקירים ומעריכים את פעילות השרה וצוות משרדה בכל הנוגע למעורבותם ותמיכתם בפרויקטים בפתח תקוה. כמשרד חדש לשוויון חברתי, הצלחתם למנף מאוד את היעדים ולקדם תחומים חדשים לאוכלוסיות שונות ומגוונות, לקחתם אוכלוסיות מוחלשות והעמדתם אותם במרכז וחד משמעית, רואים תוצאות בשטח. העירייה תשמח להמשיך להעצים את שיתוף הפעולה עם המשרד”.

השרה גילה גמליאל “כיף להיות פה, אני מרגישה בבית. כשרה לשוויון חברתי, שמתי לי למטרה להתמקד בצמצום הפערים בחברה הישראלית. אנחנו גאים על החיבור המיוחד שהמשרד מקדם בין אזרחים ותיקים צעירים ונשים ולכך העמדנו תקציב לרשות, למשך 3 שנים, בסך של 250 אלף ₪ . משרדי תיקצב את העירייה בפרויקט “ישראל דיגיטלית” בסכום מכבוד של 2.8 מיליון ₪.

העירייה היא הזרוע הביצועית של המשרד ואנחנו נמשיך לתמוך בכיתות לאזרחים ותיקים, בבנות שירות שמלוות קשישים ובתמיכה לפלטפורמות רוחביות”.

חברת המועצה אורנה דוידאי מחזיקת תיק הנשים, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי רחל אלון ומנהל אגף נוער וצעירים גיא אליהו, הציגו את שיתופי הפעולה עם המשרד.

השרה גמליאל: “יש בעירייה צוות מצוין ואני שמחה על שיתופי הפעולה. הכנתי את התשתית במשרד לשר או השרה הבאים ואני פועלת לקבל את תיק החינוך בממשלה הבאה”, סיכמה השרה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x