השר דרעי ונציגי ש”ס פ”ת בניחום אבלים בביתו של רב שכונות שעריה ומחנה יהודה

תושבי ותושבות פתח תקוה קיבלו במוצש"ק שעבר את הבשורה המרה על פטירתה של הרבנית החשובה מרת שושנה שרעבי ע"ה, אשת יבדלחט"א הגאון רבי ישראל שרעבי שליט"א, רב שכונת שעריה ומחנה יהודה בעיר

יו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי הגיע הערב (ב’) עם נציגי ש”ס בפתח תקווה הרב אוריאל בוסו הרב אליהו גינת והרב אשר שוקר לניחום אבלים בביתו של הגאון הרב ישראל שרעבי, רב שכונות שעריה ומחנה יהודה בפתח תקווה.

השר אריה דרעי דיבר על גדולתה של הרבנית ועל הארגון “עזרת מיצר” שלה ועל המסירות שלה למען הכלל.

הרב אוריאל בוסו, מ”מ ראש העיר, סיפר על ההרגשה בעקבות חסרונה: “הרבנית שרעבי הייתה אשת חסד בכל איבריה, חיזקה במשך שנים מאות נשים, הובילה והייתה אמא לכולן”.

הרב אליהו גינת, יו”ר האגף לחינוך ותרבות תורניים, סיפר על הקשר ההדוק שהיה לרבנית עם נשות הקהילה. “פטירתה של הרבנית שרעבי ע”ה הותירה חלל עצום. הרבנית מסרה שיעורים לנשים במשך עשרות שנים, עד כמעט יומה האחרון. היה לה קשר הדוק וקרוב עם עובדות האגף וכולם ידעו שתמיד אפשר היה להיעזר בה. מעשי החסד העצומים שלה היו לשם דבר בעיר, היא תחסר לכולנו מאוד”.

הרב אשר שוקר, יו”ר אגף הרווחה וקשרי תושבים, ציין: “דאגתה לנזקקים ולציבור גם בימים שהייתה במיטת חוליה, יראת שמים ויושר היו נר לרגליה, חסרונה יורגש לכל העיר, רבים חבים לה את חייהם בגשמיות וברוחניות”.

הרבנית נולדה בראש העין להוריה הצדיקים וכבר בצעירותה הייתה דומיננטית בעשיית חסד ופעילות תורנית בקרב קהילות רבות. במשך עשרות שנים מסרה שיעורי תורה בימי חול ובשבתות, ארגנה נסיעות לקברי צדיקים והשתתפה בפעילויות רבות למען תושבות העיר הן במישור הגשמי והן במישור הרוחני. הקימה עמותת חסד לחלוקת מזון לנזקקים והיוותה מקור תמיכה ומשענת לכל פונה.

ביתה היה פתוח לרווחה ונשים רבות שאבו ממנה עצה ותבונה שהעניקה בטוב לבה מתוך דאגה אימהית ואכפתיות עצומה. השתתפה בצער ובשמחה של כל פונה והקשיבה בסבלנות מתוך כבוד והערכה לכל יהודי באשר הוא.

“העצות שלה היו נפלאות”, העידו נשים רבות במהלך השבעה בשיחות שקיימו עם בנותיהן. “הרגשנו תמיד שהיא כמו אימא שלנו, האכפתיות שלה והתמיכה הרגשית והפיזית לא היו מובנות מאליהן”. עובדות באגף לחינוך ותרבות תורניים מספרות: “מעבר לפעילויות החסד שכולם מדברים עליהם, הגדולה שלה הייתה שכל מה שעשתה לא בא על חשבון משפחתה, אלא להיפך. היא הייתה מציינת כל יום הולדת, כל אירוע במשפחה, אפילו דברים פעוטים, תמיד זכרה לפרגן לנכדים על ציון טוב במבחן, הייתה מעורבת גם בפרטים הכי שוליים של בני משפחתה. היא דוגמה לאישה שידעה לנצל את הזמן ולעשות ב-24 שעות מה שאחרים עושים ב-60 שעות”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x