סגן השר נהרי: אגף הרווחה בפ”ת דוגמא לטיפול וסיוע לנוער מתמודד

אגף הרווחה בעיריית פתח תקווה, קיים השבוע סדנת אבות לנוער מתבגר, במטרה להקנות כלים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הסדנה נערכה במלון רמדה בירושלים במשך שני ימים, במסגרתה השתתפו האבות בסדרת הרצאות ממיטב המרצים בתחום החינוך: הרב ישראל אברהם, הרב שלמה ריין, הרב אריק לנדאו וחיים ולדר.

בסדנה ניתן דגש על הענקת כלים חשובים להתמודדות עם אתגרי הזמן בחינוך הילדים. כמו כן נערך פאנל בהשתתפות הר אלי יעקובי מנהל פרויקט חונכים ארצי וצוות מרכז “נתיבים” פ”ת שפועל במשך כל השנה בשלושה מרכזים בעיר ונותן מענה להורים, לנערים ולנערות.

סגן שר הפנים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, משולם נהרי, אמר בכינוס: ״במקרים רבים, אותו נער שקצת סטה מהמסלול מוצא את כל העולם נגדו , ההורים נגדו. הישיבה נגדו. לבית הכנסת כבר לא נעים לו להיכנס, מה נשאר לנער כזה? בידינו הכוח והיכולת לקרב או חלילה לרחק.״ לדבריו ״הנושא צריך להעסיק ולהדאיג אותנו. ״במסגרת פיתוח המודלים לנוער מתמודד בחרנו את העיר פתח תקווה להשקיע בה כי נוכחנו לראות כי במעט תקציב שהעיר מקבלת, אגף הרווחה בראשות אשר שוקר ואנשי השטח בקידום הנוער, יודעים לעשות רבות בטיפול וסיוע.”

מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו שהשתתף בכינוס נתן סקירה מקיפה אודות ההתפתחות בטיפול בנוער מתבגר שנערך בעיר בשנים האחרונות. מנהל האגף מר גיא עפארי, ואשר שוקר שיזמו את הכינוס ציינו כי הדבר החשוב ביותר הוא להקנות כלים איך להתנהג עם הנוער של היום. בנוסף משתתפי הסדנא סיירו בירושלים, והשתטחו על ציונו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל.

השר נהרי משוחח עם הורים. צילום: באדיבות המצלם
השר נהרי משוחח עם הורים. צילום: באדיבות המצלם
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שאולי
8 years ago

מי החליט איז הורים ישתתפו בסדנה הזאת? הייתי שמח להגיע… הגיע הזמן שהציבור ידע על כאלה דברים לפני… אולי תדאגו לזה כאן באתר????

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x