מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

התוספות שמוסיפות לעוגות

תמונה: pixabay

עוגה יכולה להיות טעימה מאוד גם בגרסתה הפשוטה ביותר. אבל, אם מחליטים לשדרג אותה ולהוסיף לה תוספות מעניינות היא כבר מקבלת גוון טעם אחר לחלוטין. פתאום מהעוגה הפשוטה שכולנו מכירים, צצה לה עוגה חדשה לגמרי. עוגה בטעמים עזים, עוגה שהיא גאונות צרופה, עוגה שהיא מעקצצת ומגניבה – הכול תלוי בתוספת שמכניסים לתוכה. אז אם גם אתם רוצים להכיר טעמים חדשים של עוגות מוכרות, לפניכם מצעד שלם של כל התוספות שיהפכו את העוגה שלכם למשהו אחר לגמרי.

עוגת שוקולד עם צ’ילי חריף

אם אתם מחפשים סיבות חדשות לאהוב את עוגת השוקולד המיתולוגית – קיבלתם! עוגת השוקולד הבחושה הזו רק זקוקה לטאץ’ קטנטן של צ’ילי אדום חריף, שיכול להבעיר בכם אש, כדי להפוך אותה לעוגה מטריפה לגמרי. זו עוגה שתשאיר לכם בפה טעם מתוק וחריף, שמשולב עם העדינות של השוקולד והעוקץ של הצ’ילי! זה הזמן להתאהב מחדש.

עוגת שמרים אספרסו עם שוקולד מריר

בואו נודה על האמת, לריחה של עוגת שמרים שנאפית בתנור אין מתחרים. יש לעוגה זו יכולת שאין לזלזל בה ושהיא ייחודית רק לה. היא מסוגלת לשמח את ליבם של כל מדוכאי החורף, שמצאו עצמם שוב במזג אוויר חורפי במקום להשתזף אל מול השמש החמה בחוף הים. אומנם יש כבוד רב לעוגות השוקולד והגבינה המיתולוגיות, עוגות המוס והקרם האווריריות, לשלל העוגות הבחושות מבית אימא או סבתא (מי שבוחשת אצלכם בבית) או לשלל סוגי הטורט והפאי. אך האמת היא, שעוד לא נולדה העוגה שהיינו שמחים להיתקע איתה על אי בודד כמו עוגת השמרים. העוגה הזו המציאה את המונח “אוכל מנחם”, כי מיד לאחריו מופיעה תמונה בראש של עוגת שמרים ריחנית במילוי האהוב עלינו. אז מה צריך יותר בימים הסוערים הללו מאשר להתמכר אל הניחוח שמתפשט בכל הבית ומוביל אותנו כל הדרך אל פרוסה גדולה, מפנקת ומנחמת של עוגת שמרים. העוגה הזו לא רק בורכה בכמות שוקולד נדיבה שהיא MUST בעוגות השמרים, אלא הגדילה לעשות והוסיפה לעצמה גם שוט של אספרסו שבאמת מרים אותה לגבהים חדשים.

עוגת וניל שהתחפשה לעוגת מייפל

כשמדברים על עוגות בחושות לרוב אנו מדמיינים קערת רכיבים אחת שבוחשים בכף מעץ והופ יש לנו תערובת של עוגה בחושה. לא פעם אנו נתקלים במתכונים שמותחים את גבולות הגזרה הזו והופכים אותה כבר למשהו אחר. אם אומרים עוגה בחושה ואז מוסיפים שצריך להשתמש במערבל, או שנדרש להפריד ביצים, לטרוף אותן ולקפל קרמים תוך כדי הטמעה של חלבונים עם חלמונים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה מרגיש כמו הונאה.

עוגה בחושה היא לבחוש או לערבב וזהו. אך מה לעשות שלפעמים כדי לקבל מרקם אוורירי צריך לצאת מגבולות הגזרה ולהקציף, לטרוף ולערבל? תתעודדו מכך שבסוף תצא לכם עוגה מדהימה שתהיה שווה את כל הטרחה, ממש כמו עוגת הווניל הנימוחה הזו אשר ברגע שהוספנו לה סירופ מייפל הפכה בן רגע למשהו אחר לחלוטין וכך נולדה לה פתאום עוגת מייפל. על העוגה החדשה שנולדה, אפשר להוסיף שקדים פרוסים שמשתלבים באופן מושלם עם טעמי המייפל.

עוגת מלח היישר מאיטליה

מתי בפעם האחרונה אכלתם קצת מלח ים אטלנטי בעוגה שלכם? אם טרם יצא לכם לטעום עוגה מלוחה, הרי לפניכם ההזדמנות לעשות זאת. העוגה האיטלקית הזו עשויה מחומרים שכנראה רק מוחם של האיטלקים מצליח להגות. כך לצורך העניין עוגת השוקולד הזו תכיל בתוכה גם בוטנים קלופים, מלוחים וקלויים, תאנים מיובשות שפרוסות לרצועות דקות, שוקולד מריר קצוץ באיכות מעולה, קמח, קקאו, קינמון, מלח אטלנטי, זנגוויל, דבש, סוכר חום כהה, חמאת בוטנים חלקה, אמרטו או קוניאק, שברי בייגלה מלוח (הסוג הגדול) ולסיום מפתיע ביותר גם מרשמלו לבן קצוץ לקוביות גדולות. אתם יכולים לדמיין לעצמכם את הטעם? בליסימו!

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x