התושבים פנו – המועצה הדתית טיפלה: תוואי העירוב של פ”ת הורחב לערים נוספות

בשורת העירוב של המועצה הדתית פתח תקווה: לאחרונה הורחב תוואי העירוב בערים ובמושבים הסמוכים לעיר, במטרה לאפשר לציבור ללכת בלי חשש טלטול.

בחודשים האחרונים הגיעו אל המועצה הדתית פ”ת פניות של תושבים החוששים ללכת בשבתות, ליישובים הסמוכים, בשל טלטול במקום שאין בו עירוב. לאור הפניות, מחלקת העירוב של המועצה הדתית פ”ת ירדה אל השטח והחלה בעבודות להרחבת תוואי העירוב, לטובת תושבי פ”ת ולטובת תושבי היישובים הסמוכים.

במועצה הדתית מציינים, כי בגבעת שמואל בוצעו עבודות מדרום לעיר: מימן ל’באר של סבא’ יש שביל אופניים והולכי רגל המחבר בין העיר, רחוב יצחק רבין, לגבעת שמואל, רחוב טובה ושמעון דרנגר. כמו כן שביל כוכר ישן הצמוד ל’באר של סבא’ המחבר את גבע”ש לפ”ת, רחוב יצחק רבין. מצפון העיר ברחוב יצחק רבין, בפניה לרחוב דנדרבוג עד לסיבים, בכיכר פונים שמאלה לתוך גבע”ש.

בקריית אונו, בוצעו העבודות ברחוב יצחק רבין לכיוון דרום לתוך קריית אונו מעל כביש 471 כך שיש חיבור לעיבור של קריית אונו וכעת קיים רצף של עירוב  בין שתי הערים.

תושבי פ”ת ההולכים בשבתות לגת רימון וכפר מעש יכולים גם להיות רגועים, עבודות באזור זה בוצעו מרחוב זרובבל, העירוב הורחב וממשיך לכיוון גת רימון וכפר מעש מעל כביש 471 משני צידי הכביש עד לכניסה לגת רימון.

במושב נחלים, העירוב העירוני מתחבר לעירוב המושך דרך טיילת היוצאת מגני הדר – סוף רחוב מנחם בגין. זו הדרך היחידה המחברת את העירוב.

בשכונת חן הצפון/יוספטל/פג’ה: העירוב הוזז מרחוב שמואל הנגיד פינת ויזנטל לכיוון מזרח, עד לנחל מזור. לאורך שביל ההליכה החדש שנסלל מרחוב שמואל הנגיד פינת שלומציון לכיוון מזרחה. המעוניינים לעבור במקום, יש ללכת לאורך השביל ובתוכו השביל מגיע עד לנחל ומשם פונה דרומה לאורך ערוץ הנחל עד לכביש ראש העין פתח תקווה, ומשם מעבר תחתי לכיוון שכונת יוספטל, משם ניתן להמשיך בשביל ההליכה החדש, כשהעירוב החדש נמצא מצד שמאל של השביל. השביל מוביל לכיוון רחוב ועד ארבע הארצות (מרן הרב עובדיה יוסף).

בכביש ז’בוטינסקי לב”ב, ישנו עירוב לכל אורך הכביש מתחת לגשר גהה ומתחבר לבני ברק.

עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת: לאור בקשות של ציבור תושבי פתח תקווה המבקשים להתארח בשבתות אצל בני משפחה הגרים בערים הסמוכות לפ”ת, המועצה הדתית החליטה להרחיב את העירוב של העיר לערים הסמוכות. כיום תושבי העיר יכולים לצאת עם טלטול מפ”ת לגבעת שמואל, גני תקוה, כפר מעש, גת רימון למושב נחלים על פי המסלול שיפורט. אני מודה לממונה על המועצ”ד מר פלטיאל איזנטל על היוזמה.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x