(צילום: עיריית פתח תקווה)

התחדשות עירונית – הלכה למעשה: תושבי פ”ת לומדים על התחדשות עירונית 

לפני שבועיים נפתח קורס "התחדשות עירונית" במנהלת מזרח העיר בשכונת עמישב עבור תושבי העיר פתח תקווה.

בפתח תקוה קיימים מספר מוקדים בעלי פוטנציאל להתחדשות עירונית. לאחר מיפוי צרכים מעמיק נמצא כי קיים בעיר צורך במתן כלים וידע לתושבים בנושא של התחדשות עירונית (זכויות, אופן התנהלות מול אנשי מקצוע, שינוי פני השכונה, תשתיות ועוד). עקב כך הוחלט לפתוח קורס זה אשר יקנה לתושבים את המיומנויות הנדרשות כיצד להתארגן ולפעול כוועדי בניין בשיתוף פעולה. לאור זאת וביוזמת המחלקה לעבודה קהילתית בעיריית פתח תקוה, נפתח קורס בנושא התחדשות עירונית .

את הקורס  מלווה פורום מוביל של אנשי מקצוע בשיתוף תושבי השכונה שרוכז על ידי הסטודנטית לעבודה סוציאלית קהילתית.  מטרתו של הפורום היא להוביל את מדיניות הקורס ולדון בסוגיות שיעלו במהלכו. חזון הפרויקט הוא  להעלות מודעות ולהקנות ידע  לתושבי שכונת עמישב  בנושא התחדשות עירונית ובכך יוכלו לממש את זכויותיהם ולפעול בצורה מאורגנת על מנת למצות את המיטב מהתכנית.

כבר במפגש הראשון התקבל משוב חיובי ממשתתפי הקורס אשר אמרו כי הידע מועבר באופן מעניין ובעיקר ציינו כי התכנים האירו את עיניהם ועל כך הם ברכו.

הקורס מתקיים בהובלת המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית בשיתוף עם האגף לתכנון אסטרטגי, מנהל הנדסה ומנהלת מזרח העיר. בפתיחת הקורס הגיעו לברך סגן ראש העיר וראש מנהל הנדסה אוריאל בוסו והגברת שולי ביתן-מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית. מרכזת את הקורס רעות עמרם אשר מרכזת את הפרויקט- סטודנטית לעבודה סוציאלית קהילתית בהנחיית עמית יונית-עובדת סוציאלית קהילתית.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x