מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

התקנת כיריים גז על השיש – המדריך השלם

תמונה זו נוצרה על ידי CHATGPT בינה מלאכותית

אין ספק כי התקנת כיריים גז על השיש זו החלטה נהדרת, לה יש לא מעט יתרונות. בישול עם כיריים המותקנות על השיש מאפשר לנו ליהנות מנוחות מקסימלית. מעבר לכך, מדובר בבחירה אסתטית ומינימליסטית מבחינת עיצוב המטבח שלנו. התקנת כיריים גז על השיש גם מאפשרת לנו לייעל את הבישולים שלנו. נוכל להתקין מראש את המבערים במרחק מסוים אחד מהשני, כך שנוכל להשתמש במספר כלים במקביל. אז איך מבצעים את ההתקנה על מנת ליהנות מכל אותם יתרונות? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

 

קומארט טכנולוגיות – היבואנית הראשית של כיריים גז על השיש, לאתר הראשי – https://www.commart97.com/

הכנות לקראת ההתקנה

על מנת להתקין את הכיריים, קודם לכן נרצה לוודא כי קיימת נקודת גז במיקום הרצוי. אם אנחנו מחליפים כיריים קיימות, הנקודה נמצאת בדיוק היכן שהן מותקנות. אולם, אם אנחנו עוברים מכיריים חשמליות – יכול להיות שנצטרך קודם לכן להתקין נקודת גז בהתאמה. לשם כך נרצה ליצור קשר עם טכנאי גז מומלץ כמובן.

התקנת כיריים גז על השיש – התאמה היא המפתח

כאשר אנחנו מתקינים כיריים גז על גבי מיקום מובנה בשיש – נרצה להקפיד על התאמה. חשוב להדגיש כי חייבת להיות התאמה מדויקת לגודל השיש על מנת שההתקנה תתבצע כשורה. במידת הצורך, ניתן לרכוש כיריים קטינות יותר, אך אסור בשום פנים ואופן לרכוש גדולות יותר. מעבר לכך, אם אין נישה מתאימה בשיש שלנו נרצה להזמין חיתוך או הגבהה.

מי יכול להתקין כיריים גז על השיש

בהתאם לתקן הבטיחות הישראלי, אך ורק טכנאי גז מוסמך יוכל להתקין כיריים גז. נכון, מדובר בהתקנה פשוטה יחסית – אך עדיף להשאיר את זה למקצוענים משיקולי בטיחות. ניתן להזמין טכנאי גז ישירות דרך החברה ממנה רכשתם את הכיריים. כמובן שאם אתם מעוניינים, תוכלו גם לבחור בעצמכם טכנאי.

תהליך ההתקנה עצמו

הטכנאי שבחרתם קודם כל יבצע בדיקה מקיפה של הכיריים במד לחץ.

המטרה של בדיקה זו היא בעצם לוודא כי אין דליפות גז. לאחר מכן, הוא יחבר את צינור הגומי, ויחזק אותו בעזרת אזיקוני מתכת אל ברז הגז. מהצד השני הוא יחבר את צינור הגומי אל הכיריים. בסוף התהליך, הטכנאי יניח את הכיריים במקום הייעודי בשיש. חשוב להדגיש כי הצינור אמור לעמוד בתו תקן, ועליו מופיע תאריך. מאחר ויש לו בלאי יחסית גבוה, יש צורך להחליף צינור גומי אחת לחמש שנים. לכן, גם אם כבר היה קיים צינור גומי, ברוב המקרים עדיף להחליף אותו בעת ההתקנה. לאחר סיום ההתקנה, הטכנאי יפתח את ברז הגז, במטרה לבדוק כי כל המבערים עובדים כשורה. לאחר מכן יבוצעו בדיקות לחצים בצינורות הגז. בשלב זה הטכנאי גם יוודא כי כל החיבורים אטומים, ואין דליפות.

לבסוף, הטכנאי אמור לחתום לכם על אישור שאומר כי ההתקנה בוצעה על ידי טכנאי מוסמך.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים