התרגשות רבה לקראת מעמד סיום הש”ס העירוני ביוזמת המועצה הדתית פ”ת

סיום הש"ס העירוני שיזמה המועצה הדתית פתח תקווה. בערב ישתתפו מאות נציגי השיעורים לומדי הדף היומי בעיר, רבנים ואישי ציבור. סיום הש"ס ברב עם יערך אי"ה במוצאי שבת פרשת ויגש, ז' טבת תש"ף באולמי 58 (רויאל גארדן לשעבר).

התרגשות רבה בקרב תושבי העיר פ”ת לקראת מעמד סיום הש”ס העירוני במעמד ראש העיר רמי גרינברג רבנים ראשיים לישראל, רבנים ראשיים לפ”ת, ראשי ישיבות, רבני שכונות, רבני קהילות, מגידי השיעורים, לומדי הדף היומי ואישי ציבור. הערב תלווה תזמורת מורחבת בת 18 נגנים בניצוחו של מאסטרו יהודה גליגי, והזמרים: משה לוק, מוטי שטיינמץ, מקהלת “מלכות”, אברימי רוט, קובי גרינבוים והחזן אברהם ברנהולץ.

מר פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פ”ת “המועצה הדתית פתח תקווה שמחה להפיק אירוע שכל כולו לכבודה של תורה ולכבודם של מגידי השיעורים ולומדי הדף היומי מיסודו של הרב מאיר שפירא מלובלין אשר זוכים לסיים את הש”ס.”

מר עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת “המועצה הדתית פתח תקווה זוכה להרים את קרנה של תורה ולערוך את הסבב הנוכחי של סיום הש”ס לאחר למעלה משבע שנות לימוד והתמדה, לראשונה אנו מביאים גם בשורת אחדות של סיום ש”ס מאוחד ברב עם של כלל השיעורים הרבים המתקיימים בעירנו מידי יום ולילה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x