צילום: לשכת דובר העירייה

ועדת מל”ח בעיריית פ”ת התכנסה לראשונה מאז הבחירות

יריב סנדלון מנהל אגף הביטחון עדכן כי בשנה הקרובה ייערך קורס נוסף לגיוס מתנדבים ליחידת הסע"ר ותחל הטמעה של מערכת שוע"ל ועוד.

הערב (6.3) התקיימה ועדת מל”ח ובטחון ראשונה לקדנציה זו בהובלת מ”מ רה”ע וראש אגף בטחון וחירום אוריאל בוסו. חברי הוועדה: נבחרי ציבור, נציגי ארגונים ומוסדות (כב”ה, מד”א, חברת חשמל, איחוד הצלה ועוד), נציגי פקע”ר, נציגי ציבור ועובדי הרשות התכנסו על מנת לשמוע סקירה על הנעשה ב-2018 ועל תכניות העבודה לשנת 2019.

יריב סנדלון מנהל אגף הביטחון תיאר את העשייה בשנת 2018- סיפר על אימונים ותרגילים שבוצעו ע”י המכלולים ברובעים השונים, על הקמת המנהיגות הקהילתית ברובעים השונים שתהיה חלק ממערך החירום ברובע, על השלמת הפערים בכל רובע מבחינת ציוד וכ”א, קידום יחידת הסע”ר (יחידת סיוע עצמי ראשוני – חילוץ המבוססת על מתנדבים) ועיבוי מערך המתנדבים, שיפוץ המקלטים הציבוריים, שדרוג מערך הקשר, סיפר על התרגילים שבוצעו במהלך השנה בשיתוף מוסדות החירום וארגונים שונים בעיר ועוד.

סנדלון עדכן כי בשנת 2019 יתקיימו תרגילים נוספים ברובעים ובמכלולים השונים, המכלולים יעברו השתלמויות נוספות, ייערך קורס נוסף לגיוס מתנדבים ליחידת הסע”ר, תחל הטמעה של מערכת שוע”ל ועוד.

אוריאל בוסו הודה ליריב על הסקירה המקצועית ואמר כי “נמשיך בעבודה המקצועית. נמשיך לייעל את עבודת הביטחון, לתגבר את האבטחה ברחבי העיר ולשמור על הסדר הציבורי במרחבים העירוניים. מערך הביטחון והאבטחה בעיר הולך ומשתפר כל העת ובתוך כך גם האבטחה הניידת בגני הילדים תהיה מענה איכותי ויעל לשיפור האבטחה בעיר”. בוסו הזכיר כי בביקורת שהתקיימה בשנה שעברה ע”י פקע”ר ורח”ל קיבלה הרשות ציון גבוה בהרבה מהציון שניתן בשנים עברו והודה לכל העושים במלאכה. עוד ביקש בוסו לשמוע מנציגי הוועדה הערות, הצעות ובקשות להמשך.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x