וקול התור נשמע בארצנו: קובץ חגי תשרי של המועצה הדתית פ”ת

המועצה הדתית בפתח תקווה ממשיכה להשקיע בפעולות נוספות תוך שילוב של הכוחות בציבור הדתי בעיר

(בתמונה: עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית ופלטיאל איזנטל מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת) 

קולה של תורה ממשיך כתמיד להדהד בפתח תקווה. המועצה הדתית בשילוב האגף לתרבות יהודית בעירייה ובסיוע הפורום הדתי לאומי חברו יחד כדי להוציא חוברת מאמרים תורניים לעשרת ימי תשובה, לראש השנה, יום הכיפורים וסוכות. החיבור המיוחד של רבני הקהילות עם הציבור הדתי בעיר התקבצו לתוך אסופת  מאמרים שמכילים בתוכם פסיפס של הגות, פסיפס של חשיבה מיוחדת המעטרת את תורת ישראל בקשר אמיץ.

בנוסף בימים אלה במועצה הדתית פתח תקווה מסכמים בסיפוק רב את סיומו של מסע המושבה שבו נמסרו עשרות שיעורי תורה ע”י כבוד הרה”ג מיכה הלוי שליט”א הרב הראשי לפ”ת. במהלך המסע, שהתקיים מראש חודש אלול ועד יום הכיפורים, הגיע הרב להעביר שיעורי תורה ודברי התעוררות לקראת הימים הנוראים למתפללי בתי הכנסת וכן בתי ספר, בתי חולים, בתי אבות, משרדי עורכי דין, חברות הייטק ובתי השקעות ועוד.

את הפעילות המבורכת חתמה המועצה הדתית בכנס הוקרה לרבנים וגבאים שהתקיים באולמי לה פלומה סביב שולחנות מלאים כל טוב שמעו הנוכחים הנחיות בשעת חירום מנציג מד”א . ותודה גדולה לגבאי בית הכנסת ולרבני הקהילות על פעילותם השוטפת במהלך כל השנה ובפרט לקראת חגי תשרי. וכמובן חילקה שי לגבאי ורבני בית הכנסת.

טרם יום הכיפורים השקיעה המועצה הדתית משאבים גדולים כדי להכשיר את המקוואות לגברים תוך שמירה והקפדה על ההלכות טבילה בצאת היום הקדוש

המועצה הדתית לא שוקטת על שמריה וכבר נערכת לשמחת החג, ומזמינה את הציבור שוחרי התורה ומוקירי רבנן למצות הקבלת פני רבו בחג של כבו’ הרב הראשי לפ”ת הרה”ג מיכה הלוי שליט”א מתוך שמחה של מצוה שיערך אי”ה במוצש”ק שבת חוה”מ סוכות י”ז תשרי תשע”ח החל מהשעה 20:30 בסוכת הרב רחוב מקליס 3 קומה ג’ פ”ת.

עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת: “כחלק מאחריותנו לשליחות הציבורית שאותה קיבלנו על עצמנו, אנו ממשיכים ליצוק תוכן רוחני לציבור שוחרי התורה בפ”ת ודואגים עד כמה שאפשר הן במקוואות, הן בעירובין, הן בכשרות והן בנישואין מתוך אחריות והסתכלות על צרכי  הכלל וההלכה, בתקווה שנמשיך לשפר את שירותי הדת בעיר בימים אלו אנו משתדלים לבנות תוכנית שתציב לנו אתגרים חדשים בהתאם לטכנולוגיה כדי שנוכל תמיד להיות ערניים להתפתחות בשירותי הדת. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכולם חג שמח ושנוכל לשבת בסוכה מתוך אחדות שלמות והסתכלות חיובית על האחר למרות ההבדלים בהשקפות העולם זו אחדות אמתית נכונה ונבונה.”

פלטיאל איזנטל הממונה על המועצה הדתית פ”ת: “מעבר מילוי חובותיה  של  המועצה על פי החוקים והתקנות ,היא מתמידה בשיפור השרותים תוך התייעלות נגישות שיפור מתן השירותים לקהל הרחב. המועצה חשה את הצימאון לדבר תורה הבאים לביטוי בנהירה לשעורי התורה הרבים הנתנים על ידי רבני השכונות והקהילות ובעיקר על ידי הרב הראשי הרה”ג מיכה הלוי שליט”א שאין אח ורע להיקף לשיעוריו. מצאנו לנכון להתמיד גם ביצירת חוברות כהכנה לקראת החגים חוברות שיש בהן יש מגוון של דברי הגות הלכה והדרכה. אנחנו שמחים לעשותם יחד עם גורמים נוספים התורמים להרחבת הפעולה, האגף לתרבות יהודית, הפורום הדתי הלאומי בהשראת רבני הקהילות. ועוד. המועצה תעמוד אי”ה לרשות  הציבור ככל הניתן מתוך רצון להעניק שירותים ראויים והפצת תורה ושמחה. מאחל גמר טוב ומועדים לשמחה.”




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x