מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

זה לא נעים לראות ביוב סתום

ובטח שלא להריח את “הניחוחות” שעולים ממנו. מסיבה זו ומסיבות חשובות אף יותר (הסוגייה האחרונה שאתם מעוניינים להתעסק איתה היא נזקים תברואתיים שונים, סמכו עלינו) חשוב מאוד לטפל בביוב במהרה. ובדיוק לשם כך, אנחנו מזעיקים לעזרה את הביובית.

מהי ביובית?

ביובית היא משאית אינסטלציה ייחודית בעלת מערכת מתקדמת לניקוי ולשאיבת מערכות ביוב. מדובר בפיתוח משוכלל ועדכני שנועד להחליף את משאיות הביוב הישנות יותר – משאיות ביובית שנועדו לפתוח סתימות ומשאיות שנועדו לשאיבת נוזלים מהביוב. כיום, הביוביות הן משוכללות דיו כדי לבצע את כלל הפעולות ממשאית אחת. הביובית מאובזרת בכל האמצעים הנחוצים כדי לפתוח את החסימה שבצנרת הביוב – איזמלים, פטישים, מברגים, צינור מים עוצמתי וארוך וכדומה.

מדובר בחיסכון משמעותי עבור הלקוח (וכמובן גם עבור ספק השירות) שמקבל טיפול יעיל ומשתלם. עבור מקומות בעלי גישה מוגבלת לרכבים גדולים, כגון חניונים, ישנן משאיות ביובית קטנות ונמוכות יותר.

לרוב ישנן מוקדי שירות שונים לשירות הביובית כגון ביובית במרכז, ביובית בצפון וביובית בדרום הארץ.

על נפלאות הטכנולוגיה

האינסטלטור מצויד במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל שבאמצעותו הוא מבצע את עבודתו. מלבד השימוש במשאית מיוחדת כמו ביובית, האינסטלטור מתאבזר במכשירים יחודיים שנועדו לו להבין מהו המקור המדויק לסתימה. בעבר הרחוק ופחות משוכלל טכנולוגית, אינסטלטורים נאלצו להסתמך על החוש השישי שלהם ולנחש את מקור הסתימה. במקרה שבו הם צדקו – מה טוב. במקרה שלא, האינסטלטור נאלץ להמשיך לפרק ולשבור קירות בדרך אל הפיתרון.

כיום, ניתן לצלם את קווי הביוב באופן קל ויעיל. ישנן מצלמות סיב אופטיות זעירות ומשוכללות שיכולות לצלם בזווית רחבה גם את המקומות הצרים ומוגבלי הגישה.

כיצד נסתם הביוב?

מערכות הצנרת נוטות להיסתם בעיקר בשל שחיקתן ועודף הפסולת, וזה נכון כפליים עבור מערכות צנרת ישנות וחלודות. צינורות הבניין פוגשים חומרי פסולת רבים – ניירות, מגבונים, תחבושות היגייניות, שאריות מזון, שומנים וחפצים נוספים. גם גוויות מכרסמים, שורשי וענפי עץ מגיעים אל הביוב שלנו ופוגעים בצנרת. את התקלות הפשוטות יותר האינסטלטור פותר באמצעים אחרים, ואילו לפתיחתן של סתימות מורכבות יותר, הוא נעזר במשאית המחוברת אל ביובית.

מזמנים את האינסטלטור

במקרים אחדים, תוכלו לנסות ולפתור את הבעייה בצנרת בכוחות עצמכם. יחד עם זאת, אם מדובר בסתימה מורכבת, בייחוד אם מדובר בביוב שכונתי, רצוי להימנע ולזמן את המקצוענים שיוכלו לפתור את הבעיה בזריזות ולסיים את הסיפור בניחוח טוב.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x