זוכה תחרות היצירה התורנית: אלעד יניר מאמית בר אילן פ”ת

אלעד יניר, תלמיד כיתה ז' בבית החינוך אמית בר אילן פתח תקוה, הוא זוכה תחרות היצירה התורנית, התחרות הארצית לתלמידים בתחומי התורה שבעל פה.

התחרות התמקדה בשנת השמיטה, ומאמרים רבים עסקו בנושא. כך גם המאמר הזוכה של אלעד יניר, שעסק בנושא ‘טעם השמיטה’ ובדק כיצד ניתן לקיים את הדבר הקרוב ביותר למצוות השמיטה המקורית בכלכלה המודרנית.

בין השופטים בתחרות: הרב ד”ר יהודה זולדן- מפקח מרכז על הוראת תלמוד תושבע”פ בחינוך הדתי, הרב יובל שרלו- ראש ישיבת ההסדר ‘אורות שאול’ וחבר המועצה הרוחנית של אמית והרב אליעזר שנוולד- ראש ישיבת ההסדר ‘מאיר הראל’ מודיעין-אופקים.

את התחרות שמוביל החמ”ד במשרד החינוך הפיקה קהילת תורת חיים ברשת אמית, בעקבות יוזמה של אסף סירי רכז המצוינות בקרית החינוך אמית המר ברחובות.

בתגובה לזכיה, אמר אלעד: “היה לי מאוד מעניין לחקור ולהעמיק בשיטות ובסוגיות הרלוונטיות להבנת הדרך הטובה ביותר לקיים את מצוות השמיטה בחיים המודרניים”.

המורה טל לוי, שליווה את אלעד במהלך העבודה: “היה לי לזכות לדרבן את אלעד להגיש את העבודה בנושא השמיטה. אלעד עמד במשימה בגאון והטיב להוציא מן הכוח אל הפועל את יכולת הניתוח ואת הקריאה המעמיקה של המקורות”.

ינון ורהפטיג, מנהל חטיבת הביניים אמית בר אילן פתח תקווה: “אנחנו גאים בתלמידנו היקר אלעד יניר מכיתת המחוננים והמצטיינים על עבודתו החשובה בנושא השמיטה. אלעד דן בנושא השמיטה בכלכלה המודרנית ועבר דרך חשובה במהלך כתיבת העבודה, חזק וברוך למחנך הכיתה המורה טל לוי על הליווי המסור”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x