צילום: עיריית פתח תקווה

חברי מועצת הנוער נפגשו לראשונה עם ראש העיר

הערב (שני) נפגשו חברי מועצת הנוער שנבחרו זה מכבר לפגישתם הראשונה עם ראש העיר רמי גרינברג.

חברי המועצה הנבחרת הציגו בפני ראש העיר את החזון והיעדים שלהם כנציגי הנוער ואף העלו בפני ראש העיר בקשות בשם הנוער, שכללו תיגבור לימודי בעקות פערים שיצרה הקורונה, הרחבת התחבורה הציבורית ועוד. ראש העיר בירך את כל חברי וחברות המועצה ואיחל להם הצלחה רבה בפעילותם, “חברי מועצת הנוער הם דוגמא ומופת לנוער איכותי המשלב נתינה, מעורבות ועשייה למען הקהילה יחד עם לימודים. זהו אתגר לא פשוט ואני כולי הערכה לחברי מועצת הנוער וכלל בני ובנות הנוער בעיר הפעילים בחברה ותורמים מזמנם ומרצם למען האחרים. אני מאחל הצלחה לעידו ברנר היו”ר החדש, לסגנים ולכל חברי מועצת הנוער”.

לציין כי נציגי המועצה הנבחרת התגברו על אתגרי התקופה והצליחו גם השנה לקיים בחירות דמוקרטיות ותקינות ליו”ר המועצה וכלל בעלי התפקידים. הבחירות התקיימו לפני כשבועיים, ובסופם נבחרו הנציגים הבאים:

עידו ברנר יו”ר מועצת הנוער העירונית, תלמיד כיתה י’ בתיכון בן גוריון והסגנים עדן גמליאל תלמידת כיתה יא’ מתיכון יצחק שמיר ודור שניידר תלמיד כיתה יב’ מתיכון בן גוריון .

מועצת הנוער העירונית הינה הגוף המייצג את כלל בני הנוער בפתח תקוה. המועצה פועלת תוך שיתוף פעולה, עבודה מאומצת ואחריות מלאה להשיג ולמלא את מירב צרכיהם של בני ובנות הנוער בעיר. מועצת הנוער פועלת במסגרת אגף חברה, נוער וצעירים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x