צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

חברת החשמל מאחדת את המשרדים האזוריים בערים פתח תקווה ורמלה לנפה אחת – נפת איילון

עוד שלב ביישום הרפורמה בחברת החשמל: ביום 2.2.20, חברת החשמל תיישם את אחד מהשינויים שתוכננו במסגרת הסכם הרפורמה במשק החשמל בהיבט הארגוני הפנימי, בחטיבת הלקוחות ובכלל חטיבות החברה: הקמת נפת איילון המאחדת את האזורים פתח תקווה ורמלה

בחודש יוני 2018 אישרה ממשלת ישראל את הרפורמה במשק החשמל. מלבד השפעתה של הרפורמה על מבנה משק החשמל והתחרות במקטעי הייצור והאספקה, נדרשת חברת החשמל לשינויים עמוקים ולצעדי התייעלות בתוך חברת החשמל. אחד מהשינויים הוא איחוד אזורים מנהליים לנפות חדשות. כך בנפת השרון שאיחדה את אזורי רעננה ונתניה ונפת השפלה שאיחדה את אזורי אשדוד, אשקלון, רחובות וראשון לציון.

עופר בלוך, מנכ”ל חברת החשמל: “בעקבות הסכם הרפורמה במשק החשמל, החברה מצויה בעיצומם של שינויים ארגוניים. תוכנית השינוי הארגוני שנערכת בכלל חטיבות החברה, נועדה להתאים את מבנה החברה ואופן התנהלותה כנדרש מחברה עסקית במשק תחרותי, תוך הצבת יעדי חיסכון, התייעלות וצמצום בעלויות. כל זאת, תוך שיפור השירות ללקוחותיה.”

יצחק בלמס מנהל חטיבת לקוחות והמשנה למנכ”ל : ” במסגרת תכניות השינויים נשקלו מכלול ההיבטים המאפשרים מתן שרות איכותי ומהיר יותר ללקוחות החברה. בהתאם, הוחלט לאחד את האזורים ל”נפה” שתקרא נפת איילון ותאגד את מכלול הפעילויות הטכניות והמסחריות, כאשר המטרה היא אחת- שיפור רמת השירות ללקוחות. אנחנו נמשיך בעבודות לשיפור שוטף של רשת החשמל על מנת להבטיח אספקת חשמל אמינה, סדירה ואיכותית.”

אלי ילוז, ששימש כמנהל מחלקת תפעול במחוז הדרום, מונה למנהל הנפה. מדובר בנפה השלישית והאחרונה שעתידה לקום במחוז הדרום שבניהולו של ד”ר קובי יהב.

נפת איילון מתפרשת על שטח גיאוגרפי של כ – 470 קמ”ר ומשרתת כ 300,000 לקוחות במשרדי החברה בעיר רמלה ירוכזו פעילויות קבלת הקהל ומתן השירותים המסחריים ובמשרדי החברה בעיר פתח תקווה ירוכזו השירותים הטכניים.

במקביל, חברת החשמל מעמידה לשירות הלקוחות שורה של כלים דיגיטאליים חדשים לביצוע פעולות באופן עצמאי, אשר יקלו ויוסיפו עוד אפשרויות לקבלת שירות במגוון נרחב של נושאים ללקוחות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x