מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

חברת “עמידר החדשה” אישרה תכנית שמקדמת פרויקט בראש העין, לטובת זכאים בעלי צרכים רפואיים מיוחדים

צילום: יח"צ

במהלך מהיר והחלטי, ובשיתוף פעולה מלא עם חברת עמידר החדשה, אישרה הוועדה המקומית בראש העין, תכנית שמקדמת עמידר עבור משרד הבינוי והשיכון, להשבחת נכס ברחוב צה”ל בעיר. עו”ד ישי אדוארד – סגן ראש העיר ויו”ר הוועדה לתכנון ובנייה: “בזכות הרצון הטוב של חברת ‘עמידר החדשה’, האסרטיביות, היוזמה ומהירות ההחלטה של רמי ברדוגו, המהנדס הראשי של עמידר, הצלחנו להגיע להישג משמעותי לטובת משפחות נזקקות בעיר. אני מודה למהנדס הראשי של עמידר על שיתוף הפעולה והסרת כל המכשולים שבדרך, למען קידומו המהיר של הפרויקט, שייטיב עם עשרות משפחות נזקקות”.

ישי אדוארד, סגן ראש העיר ראש העין ויו”ר הוועדה לתכנון ובנייה, הוא דמות די חדשה במערכת הציבורית, אבל בתקופה הקצרה שבה הוא מכהן בתפקיד, הצליח לקדם מספר לא מבוטל של פרויקטים. הוא מציג רזומה מרשים, שכולל פיקוד על בית הספר לצניחה והקמת משרד עורכי דין לאחר הפרישה מצה”ל. בן 50, נשוי ואב לארבעה, נולד בראש העין ומעולם לא עזב את העיר. “התחנכתי והתעצבתי בעיר”, הוא מספר. הוא שירת 25 שנים בצה”ל, כאשר בתפקידו האחרון פיקד על בית הספר לצניחה. הוא השתחרר לפני 7 שנים בדרגת סגן אלוף, והתחיל לימודי תואר ראשון במשפטים. לאחר קבלת התואר פתח משרד עורכי דין בתל אביב והתמודד על ראשות העיר. מאז מונה לתפקיד סגן ראש העיר ויו”ר הוועדה לתכנון ובנייה, הוא שוקד על הקמת פרויקטים למען תושבי העיר, עם דגש על אוכלוסיות מוחלשות. על הפרויקט הנוכחי הוא מספר: “ראשית, אני שמח על כך שעמידר משנה קו, ובמקום אכלוס מחדש, בודקת אופציות להגדלת הדירות בדיור הציבורי, אשר חסרות המון דירות כאלו בכל רחבי הארץ. ובקשר לפרויקט ברחוב צה”ל בראש העין: נוצרה סיטואציה, בה הייתה לנו אפשרות לסייע לבעלי משפחות עם צרכים מיוחדים במתחם של עמידר. במסגרת התכנית, ייבנו 11 יחידות דיור חדשות במקום היחידה הקיימת כיום, וזאת כחלק ממהלך נרחב של עמידר להגדלת מאגר הדיור הציבורי ולמיצוי זכויות בנייה בנכסים שבניהולה. אני רוצה לציין לטובה את המהנדס הראשי של החברה, רמי ברדוגו ואת יצחק דריקס, שתודות לנחישותם, רצונם הטוב, מהירות החלטתם והסרת כל המכשולים הבירוקרטיים שבדרך, ללא מורא, ללא שיקולים זרים וללא משוא פנים, קידמו את הפרויקט במהירות האופטימלית, וכיום אנו יכולים להביא את הבשורה המשחת לעשרות בעלי משפחות עם מוגבלויות רפואיות, כאלו או אחרות. מדובר בשפחות, שאלמלא הפרויקט הזה, סביר להניח שלעולם לא היו יכולות להגיע לדירה משלהן. אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לחברת עמידר ולמהנדס הראשי שלה, רמי ברדוגו. זהו עונג לשתף פעולה עם אנשים כה מקצועיים, ערכיים ונטולי פניות.”

לכתבנו נודע, כי הוועדה המקומית בעיר ראש העין העניקה לעמידר אישור בתנאים, לתוכנית שמקדמת החברה, עבור משרד הבינוי והשיכון, לבניית 11 יחידות דיור חדשות בעיר, עם אפשרות להגדלה ל-15 יחידות דיור. זאת במסגרת השבחת נכס ומיצוי מלוא זכויות הבנייה בו. מדובר בנכס המצוי ברחוב צה”ל בעיר, בו יחידת דיור ציבורי אחת.

הפרויקט, אותו מקדם מינהל התפעול ומהנדס החברה הראשי, רמי ברדוגו, מהווה מהלך ראשוני בכל האמור לניצול זכויות בנייה. כך עתיד המבנה להיהרס, ובמקומו ייבנה בניין בן 5 קומות, הכולל 8 יחידות דיור חדשות, לצד 3 מבנים צמודי קרקע. בכך יתווספו 11 דירות חדשות למאגר הדיור הציבורי, כאשר לעמידר תעמוד האפשרות להגדלת התכנית ב-4 יחידות דיור נוספות. יצוין כי המבנים צמודי הקרקע, יספקו פתרון לזכאים בעלי צרכים רפואיים מיוחדים.

כאמור, פרויקט זה הינו חלק ממהלך נרחב שמוביל משרד הבינוי והשיכון, להרחבת מאגר הדיור הציבורי, הן באמצעות רכש דירות מוגבר והן ע”י השמשה של דירות ונכסים והשבת למעגל האכלוס לטובת הזכאים לדיור ציבורי. במסגרת מהלך זה, הוקצו עד כה כ-17 מיליון ₪, ששימשו בין היתר לבניית דירות חדשות במקום הקיימות ולהרחבת דירות.

כתוצאה מפעילות זו, התווספו עד כה 48 דירות למאגר, בין היתר ביישובים: הרצליה, הוד השרון, חולון, מבשרת ציון, ירושלים, תל אביב, בית שאן, באר שבע, אילת, זיכרון יעקב, כרמיאל, מגדל העמק וקצרין. כמו כן, בתהליך השיפוץ הותאמו חלק מהדירות לנכים רתוקים.

גורם בכיר בחברת עמידר החדשה, ציין: “מדובר בפרויקט חשוב, המשקף היטב את מדיניות משרד הבינוי והשיכון, שכן הוא מגדיל את מאגר הדירות הקיים, מקצר את זמני ההמתנה של הזכאים וממשיך את מגמת שיפור הדיור הציבורי, עם הוספתן של דירות חדשות. זאת, בנוסף למאות הדירות אותן רכשה חברת עמידר בתקופה האחרונה לטובת הזכאים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x