פיצוחי מישל – חגיגת ט”ו בשבט ייחודית

רבים מנסים לאתר נקודה ייחודית בעולם הפיצוחים והפירות היבשים. ונדמה כי פיצוחי מישל פיצחו את הסוד (היה קשה להתעלם מהמשחק מילים המתבקש…).

השנה חגג העסק יום הולדת 40 להיווסדו וניתן לומר שהניסיון והוותק מורגשים בכל מוצר ומוצר. המקום מפעיל מעין מפעל קטן לייצור פירות וקליית פיצוחים והתוצאות מיוחדות, מנקרות עיניים וטעימות בטירוף.

בתפריט הפיצוחים ניתן למצוא את “מקורמלי הבית”, שזהו בעצם ליין שלם של פיצוחים עטופים בשלל קרמולים משכרים וממכרים.
על פקאן בציפוי לוטוס שמעתם? על קשיו עטוף בקוקוס חשבתם פעם? בפיצוחי מישל עוד מספר רב של שילובים מקוריים וייחודים שאין אחד שנשאר אדיש אליהם. כולל ציפויי חלבה, מלבי, אוראו ועוד הפתעות רבות.

אורית, אחת מבעלי העסק, נותנת לנו עוד קצת מידע חיוני כדי להבין את סוד ההצלחה “מעבר לייחודיות של המקום, הפיצוחים והפירות שלנו ידועים בטריות שלהם. אנחנו מוציאים סחורה חדשה יום יום וניכר שהלקוחות מעריכים את זה. הסטנדרט של איכות הפירות והפיצוחים הוא הכי גבוה שיש”.

המקום גם פונה למגוון רחב של לקוחות, “מי שמקפיד על אכילת פירות אורגניים, יוכל למצוא כאן את מבוקשו וכן שומרי הכשרות שיכולים לבוא לקנות כאן ללא חשש. יש לנו לחנות כשרות מהודרת” אומרת לנו.

ומסתבר שהרעיון גם חצה גבולות “רק לאחרונה, אחד שמאוד התרשם מהמוצרים האיכותיים של החנות, החליט שהוא פותח סניף משלו של ‘פיצוחי מישל’ בהוד השרון וכמובן שהלקוחות לא איחרו להגיע בהמוניהם”.

מיקום החנות גם הוא אסטרטגי, מול השוק העירוני המשגשג. לסיכום, אם הייתי זקוק לתת סלוגן שיגדיר את החנות הזו כראוי, הייתי רושם כך: פיצוחי מישל. תבואו, תתמכרו.

שעות פתיחה:
א-ה 7:30
יום שישי וערבי חג עד שעה לפני כניסת השבת
כתובת: הברון הירש 8 פ״ת
טלפון: 039315795
0773313535
פיצוחי מישל בפייסבוק>>

פיצוחי מישל באינסטגרם>>

פיצוחי יבגי: חוויה לכל המשפחה

מעטות החנויות עליהן ניתן לומר: וואלה, נהנתי מחווית הקנייה. השירות היה יוצא מגדר הרגיל. אולם במקרה הזה אין ספק, שהביקור במקום יותיר בכם רושם יוצא דופן.

דוד ורעיה מנהלי העסק: “האנרגיה החיובית השורה במקום, מלווה את הלקוח כבר מרגע היכנסו לחנות. אפשר להרגיש באווירה המשפחתית וביחס האדיב והאישי שמקבל כל קונה שמגיע לכאן”.

בנוסף לשירות המעולה, פיצוחי יבגי מספקים סחורה משובחת וטרייה, ברמה גבוהה במיוחד.
לחובבי מוצרים טבעיים, צפוי כאן בילוי של ממש. המקום מספק מגוון נדיר של פירות, דבש, חליטות תה ועוד מוצרים טבעיים רבים שאין בנמצא.

הפלוס הנוסף שיש לחנות הוא המחירים המוזלים. “אנחנו חלק מרשת ענקית של 25 סניפים, מה שמוזיל משמעותית עלויות, כך שהלקוח יוצא מורווח ומרוצה.” מספרים לנו. “לכל הסניפים סטנדרט שווה של שירות ואנרגיות טובות ושל איכות מוצרים. אפשר לומר שאצלנו אין פשרות על שום דבר. גם בנושא הכשרות.”

“אנחנו כבר דור שני שעוסק בתחום ולמדנו היטב איך לנהל את המקום. יש לנו קהל לקוחות נאמן עוד מימים ימימה. לקראת חג הט”ו בשבט אנו ממליצים לגולשים לבוא ולבקר בחנות ולהצטרף למשפחה של פיצוחי יבגי. אנחנו מבטיחים לכם חוויית חג שעוד לא הכרתם”. אומרים לסיום.

כתובת: גבעת שמואל
רח הזיתים 96 מתחם אור בגבעה
שעות פתיחה: 08:00 – 20:30
טלפון: 035737746

פיצוחי יבגי בפייסבוק>>

צילום: באדיבות פיצוחי יבגי
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x