דמיינו לעצמכם שאתם מופללים בריגול כנגד מדינת הדיקטטורה צפון קוריאה ואתם כרגע נמצאים בתוך מחנה שמעטים יצאו ממנו חיים. כעת, תתארו לכם שיש מקום שבו תוכלו להרגיש את החוויה הזו מקרוב בצורה ממשית ומוחשית. נשמע מרתק ומעניין? אז זהו, שכן. זה אכן כך.

חדרי הבריחה מחנה 23 ו24 הם מהחדרים המושקעים והמרווחים שיש והם טומנים בחובם נושא דרמטי ששואב את המבלה במקום אל תוך עולם מותח ומרתק מהרגע שהוא נכנס אליהם.

יצאנו לשוחח עם מנהל המקום ארטיום, כדי שיספר לנו על טיבם של החדרים. “אנחנו במתחם מעניקים למבקרים הרבה יתרונות לעומת מקומות אחרים. קודם כל מבחינת זמנים, אנחנו נותנים ממוצע של שעה ורבע לפתור את כל החידות. שזה רבע שעה אקסטרה לעומת הסטנדרנט המקובל בחדרי בריחה רגילים. שנית, החדרים אצלנו הרבה יותר גדולים ומרווחים מהנורמה. ככה שיש הרבה מרחב תמרון ויש הרבה שטח למקם את האביזרים המיוחדים.”

העניין הנוסף ששמים עליו דגש במתחם הוא על האווירה. “בחדרים שלנו יש שחקן שמשתף פעולה בסיפור והוא מהווה חלק מכל התפאורה הנהדרת. מעבר לכך, הושקעו בחדר תקציבים ענקיים כדי שתוכל להרגיש שאתה נמצא בתוך יער ענקי או בבית כלא אמיתי. הוויזואליות כאן היא מושלמת, אתה ממש מרגיש שאתה בפנים. הסאונד והאפקטים יוצרים תפאורה מושלמת”.

עוד הוא מוסיף בעניין “עיקר התגובות הנלהבות של המבקרים במקום, היו באמת בנוגע לחוויה ה’אווירתית’ שיש כאן. השקענו את מיטב האנרגיה והכסף בנושא האווירה וזה משמח לדעת שההשקעה משתלמת ומורגשת היטב”.

כאמור, החדרים יכניסו אתכם אל תוככי הדיקטטורה של צפון קוריאה. שני החדרים הם תחת אותו נושא אך קיימים הבדלים בין אחד לשני.

בחדר הראשון – מחנה 23, עליכם לברוח במיומנות מבית הכלא הקוריאני המסוגר, הידוע בענישותיו החמורות.

החדר השני נקרא – 24. המשימה המוטלת עליכם היא לחצות את גבול המדינה. אתגר כמובן לא פשוט בשל הנהלים המחמירים של המשטר המקומי.

שני החדרים בנויים בצורה מעגלית, כשכל אחד מהם מהווה מעין סיפור המשך לחדר השני.

המתחם הגדול, מאפשר אכלוס קבוצות גדולות של עד 60 איש ומאפשר גם יריבות בין שתי קבוצות שיתחרו ביניהם מי מסיימת את החדר ראשון. התחרות תתבצע במסגרת המשחק “מחנה 23”, שהוא בעצם חדר כפול המכיל בתוכו שני חדרים זהים.

החדר מאוד מתאים לאירועים ולימי הולדת.

מדובר באחד החדרים המשתלמים שמעניקים תמורה מלאה למחיר. עם בונוס של זמן, שטח רחב ותפאורה מושקעת. לכם נותר רק לבוא ולהנות.

כתובת: אפעל 23, פתח תקווה
טלפון: 03-619-3464
פתוח מהשעה 9 בבוקר ועד אחרון הלקוחות.

אתר אינטרנט: חדרי בריחה בפתח תקווה מחנה 24/23>>

מחנה 23/24 בפייסבוק>>

מחנה 23/24 באינסטגרם>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x