חדש במד”א: הזמנתם אמובלנס? עקבו אחריו באמצעות הנייד

לא רק מוניות ושירותי משלוחים: שירות מהפכני של מד"א יאפשר לכל אדם המזמין אמבולנס מד"א לעקוב מהמכשיר הנייד שלו אחר מיקומו של רכב ההצלה

לא רק מוניות ושירותי משלוחים שירות מהפכני של מדא יאפשר לכל אדם המזמין אמבולנס מדא לעקוב מהמכשיר הנייד שלו אחר מיקומו של רכב ההצלה (1)השירות החדש והראשוני של מד”א מהווה פריצת דרך עולמית מבחינת שירותי החירום בארץ ובעולם * השירות יופעל באמצעות הודעת טקסט עם קישור, הפותח מפה עם מיקום רכב ההצלה של מד”א המתעדכן בזמן אמת שתשלח למכשיר הנייד של מזמין השירות.

שירותי המעקב אחר כלי תחבורה שהיו נחלתם של חברות המוניות וחברות המשלוחים עוברים בימים אלו הסבה לשירות חדש ופורץ דרך בתחום הרפואה.

מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל, ישיק החל מיום ד’ (1.6) את השירות המיוחד אשר יאפשר לכל אדם המזמין אמבולנס לעקוב אחר מיקומו מרגע היציאה מהתחנה ועד להגעה למקום אליו נשלח להעניק סיוע רפואי.

המהלך אשר נעשה כחלק שיפור השירות בארגון והגברת השקיפות הציבורית יופעל לטובת הציבור הרחב.

ברגע שתתקבל קריאה במוקד החירום של מד”א, תשלח הודעות טקסט למכשיר הנייד של האדם אשר התקשר למוקד. הודעת הטקסט תכיל קישור למפה בה יוצג באופן רציף מיקום האמבולנס שנשלח לאירוע בהתאם לאיכון ממערכת ה-GPS עד להגעתו למזמין השירות.

מנכ”ל מד”א אלי בין: “מדובר בעוד צעד משמעותי לחיזוק אמון הציבור במד”א ובמקביל מהווה פריצת דרך נוספת מבחינת שירותי רפואת החירום בארץ ובעולם. מד”א תמיד שואף להיות בחזית הטכנולוגיה הרפואית וזהו עוד נדבך חשוב הן ברמה הטכנולוגית והן ברמת שיפור השירות של הארגון. אין לי ספק כי גם האזרחים וגם מד”א יפיקו תועלת רבה מהשירות פורץ הדרך”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x