חדש בפתח תקוה: תערוכה נדירה ומהפנטת שחייבים לראות

עידו עילם, האומן בן ה 20, שהוכתר בתור "אחד מאומני הצילום הצעירים המבטיחים בישראל", מציג יצירות ייחודיות המשלבות צילומים מרהיבים בזוויות מיוחדות ובמגוון סגנונות בשילוב תיאורים עמוקים ומרתקים שצובטים את הלב.

האם עמדתם פעם מול יצירת אומנות ושאלתם את עצמכם: “למה התכוון האומן?” משכתם כתפים והמשכתם הלאה? בתערוכה הנדירה והמיוחדת הזאת, זה לא יקרה. עידו אומן רב-תחומי, משלב בין צילומים מרהיבים לעולם תוכן עשיר ומרתק. אתם קולטים את התמונה מרחוק ואז מתקרבים אליה כדי להבין מה עמד מאחורי התשוקה להנציח את הרגע.

עו”ד אבי ברנע אוצר התערוכה מספר על הבחירה להציג יצירות של אמן כל כך צעיר: “הצילומים אותנטיים, כאלה שתופסים את הרגע מבלי לנסות ולביים את המציאות. ברובם יש נקודת התייחסות אחת ששואבת את תשומת הלב שלכם אליה ומנקה את כל הרעש מסביב. כאשר לא ברור מה מרתק יותר: הצילומים עצמם או התיאור שנלווה אליהם. כך שלהגיד שזו תערוכת צילומים זה “אנדר סטייטמנט”. השילוב בין הצילום הויזואלי למילה הכתובה, יוצר חוויה מרגשת שפורצת את גבולות הז’אנר ויוצרת ז’אנר חדש של אומנות”.

הסתקרנתם? הכניסה חינם.

פתיחת התערוכה בבית אמרגד רח’ שחם 32, ב- 31/7/23 בשעה 20:00, בליווי הופעה מוזיקלית. מומלץ להגיע לתערוכה עם מספיק סוללה מלאה לתמונות.

לעדכונים ומידע נוסף, מומלץ להירשם לקבוצת ווצאפ שקטה כאן>>

אם אתם אספנים שמחפשים לרכוש יצירות של אומנים צעירים בנסיקה, או מחפשים יצירות אמנות לבית ולמשרד, כדאי לדעת שכל ההכנסות, דרך עמותת ‘זינוק לדרך חדשה’: קודש לפיתוח כישרונו של עידו ולמימון מלגות לילדים אוטיסטים (לעמותה אישור ניהול תקין ו- 46א’).

הצצה לתערוכה: מתוך קטלוג היצירות של עידו
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x