fbpx

חדש בפ"ת: המוקד העירוני יקבל פניות באמצעות ה- WhatsApp

בנוסף, במסגרת שיפור השירות לתושב/ת כל פניה למוקד תזכה לתשובה מהמחלקה המטפלת ישירות לתושב המתלונן עם העתק למוקד העירוני.
צילום: עיריית פ"ת

במסגרת הרחבת שירותי המוקד העירוני ומתן שירות זמין ונוח לתושבים, ניתן יהיה החל מיום שני ה-10.2 לשלוח הודעות למוקד העירוני באמצעות וואטסאפ למספר הטלפון:

050-6106106 ולצרף את פרטי התלונה, פרטי המתלונן ותמונה במידה ואפשר.

בנוסף, במסגרת שיפור השירות לתושב/ת כל פניה למוקד תזכה לתשובה מהמחלקה המטפלת ישירות לתושב המתלונן עם העתק למוקד העירוני. תגובת המחלקה צריכה להיות ברורה ומכבדת. בנוסף לתשובה יתלווה קישור אוטומטי לשאלון שביעות רצון של התושב מהטיפול בפנייה.

ראש העיר רמי גרינברג "עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי השירות לתושב, הזמינות והנגישות שלי ושל עובדי הרשות הם בין הדברים המרכזיים והחשובים לי ביותר. הקשר עם התושבים והמענה המהיר הם חלק מהשירות אותו התושב מצפה לקבל ולנו כרשות מקומית, חשוב לספק. המוקד העירוני 106 מספק מענה למאות פניות ביום, ושומר כל העת על חדשנות ורלוונטיות".

 

שתף את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
הזמינו עכשיו אונליין

השארת תגובה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
הזמינו עכשיו אונליין
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים