חדש בפ”ת: פורום הציונות הדתית, בחסות ראש העיר רמי גרינברג, התכנס לראשונה במליאת מועצת העיר

ראש העיר רמי גרינברג כינס אתמול לראשונה את פורום הציונות הדתית שהקים, בדבריו הבהיר גרינברג כי החליט לפתוח ערוץ הידברות ישיר עם התושבים מהמגזרים השונים

(צילום: פורום הציונות הדתית)

מהלך מעניין שעושה ראש העיר הנבחר רמי גרינברג בפ”ת, הקמת ערוץ הידברות ישיר עם התושבים מבלי מתווכים פוליטיים. הפורום הראשון שהקים ראש העיר גרינברג הוא פורום הציונות הדתית שהתכנס אתמול במליאת מועצת העיר פ”ת.

ראש העיר, רמי גרינברג אמר בכינוס: “אני מתכוון לתת את כל כולי ולהצעיד את העיר קדימה בכל השכונות, המגזרים והסקטורים. אין כל קשר בין כל תושבי העיר, שאותם אני משרת נאמנה, לבין העסקנות הפוליטית של מפלגה כזו או אחרת. החלטתי לפתוח ערוץ הידברות ישיר עם התושבים ממגזרים שונים ומשכונות העיר כדי להמשיך להיות בשטח, ולספק מענה הולם”.

“אנו מכירים את רוב הבעיות של העיר, השכונות והמגזרים, ואנו צריכים לפעול למען כולם, כולל עבור קהילת הציונות הדתית, שאני נמנה עליה. רוב הבעיות בעיר אינן צבועות כסקטוריאליות, שכן מדובר בפיתוח תשתיות, גינות וכדומה. צללנו כבר חזק לתוך העבודה וקיימנו פגישות עבודה רבות”, הוסיף גרינברג.

יונה אמרוסי פעיל חברתי מכפר אברהם, סיפר “בכנס השתתפו כ-80 תושבי העיר מהמגזר הדתי לאומי, שביקשו לסייע בקידום צרכי המגזר בשכונות. האווירה הייתה מצוינת, והייתה תחושה חיובית של התנדבות ותרומה לקהילה. במסגרת הכנס עלו נושאים שונים ומגוונים, שדורשים את טיפול העירייה והעומד בראשה. “בשלב זה, הוחלט לייסד 5 ועדות בתחומי: חינוך, נוער וצעירים, מוסדות דת, חסד ותרבות, ותשתיות ופיתוח. כל ועדה תיפגש עם ראש העיר ואנשי המקצוע של העירייה כדי לתת מענה ראוי לצרכי המגזר בשכונות השונות”, אמר יונה אמרוסי.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אברהמי - כל הכבוד תותח
5 years ago

נגמר שלטון היחיד בו היו נשלטים ושולט וכדי לתקן מזגן היה צורך לפנות לעסקן או פרנס. זו אמירה של ממש בה מחזיריה העירייה לעצמה את הריבונות והשילטון. כל הכבוד.

בוב
5 years ago

בהדר גנים יש מיליון אוטובוסים ליעדים חרדים, אבל קו לתל אביב דרך אלוף שדה אין. למה? כי החרדים שלטו בועדת התחבורה. אני מזכיר שהשכונה מבודדת והיא לא שכונה רגילה שיכולה להעזר בשכונות אחרות ושהקו לתל אביב שעובר דרך מיליון תחנות ושעתיים וחצי נסיעה לא ממש נחשב.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x