תמונה: אילוסטרציה

חוזרים ללימודים: אלו בתי הספר היסודיים שיפתחו בפתח תקווה

החל ממחר, יום שלישי, הקרוב תפעל מערכת החינוך באזורים בהם הדבר מתאפשר. האזורים נקבעו ע"י פיקוד העורף והעירייה פועלת לכלול את האזורים בצורה שונה

עיריית פתח תקוה תפעיל את מערכת החינוך החל מיום שלישי 16.2 באזורים שתיים ושבע, בהם יש אחוזי תחלואה נמוכים (ציון 6 ומטה עפ”י מתווה הרמזור), ועפ”י מדיניות הרמזור הם מוגדרים כאזור צהוב ולכן אושר לפתוח את מוסדות הלימוד באזורים אלה.

אזור שתיים כולל את הדר המושבות הוותיקה, הדר המושבות החדשה, נווה גן ואחים ישראלית.

אזור שבע כולל את נווה עוז, כפר גנים א’ (מרחוב היבנר צפונה), כפר גנים ב’ (עד רחוב כץ במזרח), כפר גנים ג’ ובת גנים.

כל מוסדות הלימוד באזורים אלה ייפתחו ויפעלו עפ”י המתווה של משרד החינוך הכולל לימודים בגני הילדים, ובבתי הספר היסודיים, כאשר כיתות א-ב ילמדו בכיתות מלאות, כיתות ג-ד בקבוצות של עד 20 תלמידים וכיתות ה-ו יעשה מאמץ בבתי הספר לזמן את התלמידים למספר שעות בהתאם למערכת השעות וליכולת ביה”ס.

חטיבות הביניים וכיתות י’ ימשיכו בלמידה מרחוק (ויוזמנו לבתי הספר למפגשים במרחב הפתוח). בתיכונים ימשיכו תלמידי יא-יב להגיע לבתי הספר לפי הצרכים ולפי תכנית ההיבחנות לבגרויות והרכבי הלמידה יהיו לפי הנחיות המתווה, כפי שהיה עד כה.

מעונות הילדים, גילאי לידה עד 3, יפתחו באזורים אלה לפי תנאי התו הסגול.

חשוב לציין כי בתי הספר והגנים שיפתחו יכללו גם את פתיחת הצהרונים.

בבתי ספר בהם יש חריגה באחוזי התחלואה או שביה”ס באזור המותר אך יש בו תלמידים שאינם תושבי האזור, תצא אליהם הודעה בנפרד.

ראש העיר רמי גרינברג “אנו עושים מאמצים כבירים על מנת לאפשר למידה בכל שכונה ואזור בה אחוזי התחלואה מאפשרים זאת. ברור לנו כי התלמידים כמהים לחזור לבתי הספר וללמידה פרונטלית וההורים כמהים לחזור למסגרות התעסוקה. נציין כי ע”פ הפרמטרים של התחלואה בימים קרובים ולאחר אישור הממשלה, נוכל לפתוח את הלמידה בכל העיר ובאם זה יתאפשר אנו כמובן נעדכן בנושא. בנוסף, פניתי לפיקוד העורף לעדכן את חלוקת האזורים ולשנות אותם מתשע כיום ל-11 וכן לסווג אותם בצורה שונה בכדי להתאים אותם לנתונים בשטח- בשכונות. נעשה כל שניתן כדי לעמוד בתנאים ולאפשר זאת. אני בהזדמנות זו קורא שוב לכל תושבי העיר ללכת ולהתחסן, בכל מקום בו אחוזי התחלואה יורדים ואחוזי המתחסנים עולים נעמוד בפרמטרים לפתיחת מוסדות החינוך ונעשה זאת בשמחה. אני מפציר בכולם לכו להתחסן, לכו להיבדק במידת הצורך והקפידו על כללי הקורונה- שמירת מרחק, עטית מסכה והיגיינה, זה חשוב לבריאות של כולנו!”.

מ”מ רה”ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף כי “מערכת החינוך בפתח תקוה מתמודדת עם אתגרים, שינויים ותנאי אי וודאות לאורך תקופה ארוכה, ומינהל החינוך כמו גם צוותי בתי הספר עושים מלאכת קודש הראויה לכל שבח”.

בתי הספר היסודיים שיפתחו:

  1. נווה עוז
  2. הדר
  3. אורי אורבך
  4. ביאליק
  5. אלימלך כנר
  6. דבורה עומר
  7. אהוד מנור
  8. פאול קור
  9. נתן יונתן
  10. נעמי שמר
  11. בר לב
  12. אריק איינשטיין
  13. עוזי חיטמן
  14. נווה אברהם
  15. רון אנתרופוסופי
  16. חיים חפר
  17. יצחק נבון
  18. דעת מבינים

רשימה מפורטת של מוסדות החינוך שיפתחו תופיע באתר עיריית פתח תקווה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x